De er bedre enn motstanderne vi har hatt til nåTroen må me ha. Spelar Romania bra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er bedre enn motstanderne vi har hatt til nåTroen må me ha. Spelar Romania bra??
NeiHar du hatt vannkopper selv?
Skal ikke se vekk fra det. Ta dem som en bonus?Ja, blir nok noen fler også men![]()
Oki då kan de bli tufft jaDe er bedre enn motstanderne vi har hatt til nå
Er nettopp det. Ain't nobody got time for that!Ikke sant. Ellers blir det bare blaing
Hihi. Takk. Godt med forandring. Er massemasse striper der. Endrer jo farge alt etter hvordan håret ligger.Åååh, så fin! Skikkelig fresht!og lilte kamuflasjen din, haha!
![]()
Uff, ja, da må du være forsiktig. Men har du ikke fått det på alle de årene, så får du det nok ikke i graviditeten heller. Skummelt med utslett da, men vannkopper blir vel væskefylte ganske fort.Nei eg har ikkje haft det . Ikke barnen heller.
Haha, ja! Får bytte navn til beverfrua.Hihi. Takk. Godt med forandring. Er massemasse striper der. Endrer jo farge alt etter hvordan håret ligger.
Hehe. Kamuflasjen ja.med tanke på at jeg kaller med Uglefrua på de tingene jeg skal selge som jeg syr, burde jeg jo hatt en ugle over ansiktet
hahha
Dukka det bare plutselig opp?Har du ikke hatt vannkopper? Mannen min har hatt det, så kan ikke være det. Og er tørre nupper liksom. Bare tett i tett over alt like tett.
Hihi. Hersker liten tvil over detJa, DET er det ingen tvil om!![]()
Har gjort det nåJeg er på 100 nå
Du må finne frem laderen din.
Så da ladet jeg heller telefonenJa veldigt treg vissa tider ikveld
Der gjør jeg jaDu ligger vel godt ann?![]()
Venter i spenningVænt skall se![]()
Å den er fin daThe porposal. Sandra Bullock og Ryan reynolds.![]()
Kan ikke slite meg ut hellerJa precis
Det er bra gjortKlarte dagens målmed 128 over
![]()
Ja, han merka det da han kledde av seg nå! :ODukka det bare plutselig opp?
Du kan ta blodprøve for å se om du har antistoffer mot det. Evt vaksine. Det kan være veldig farlig å få det som gravid
Hvor mye mangler du på det?Håpet på 100 innlegg I kveld, det ble 140 detmitt neste mål er lavt-2000 før helgen. Det er mye som må gjøres.:/ men jeg klarer ikke holde meg helt borte fra dere
![]()