Da skulle du ha prøvd å se fotball sammen med mannen min. Han lever seg sånn inn i det at man bør ha hørselsvernDet gjorde jeg før.. Men syns det blir for lite spenning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skulle du ha prøvd å se fotball sammen med mannen min. Han lever seg sånn inn i det at man bør ha hørselsvernDet gjorde jeg før.. Men syns det blir for lite spenning![]()
Du får ta en tur til Orly!Jeg fikk veldig lyst på fylte horn
Bare synd jeg ikke har ork til å lage det :/
Gilde er de eneste jeg spiserMå være gilde, under tvil finnsbråten. Mannen og jeg er uenige der. Han mener motsatt. Jeg er veldig kresen på pølser..
Liker det ikke, men har aldri smakt det?Med sylte har jeg aldri smakt. Liker det ikke![]()
Åh trodde det var gilde jegNei, var rema sitt eget billigmerke. 355 eller hva det nå heter..
Jepp, bygger seg hus på gården til familienSå hyggelig
Men nå skal de flytte?
Trippe, trippeHihi, nærmer seg nå!![]()
Ja, har det.Aha, da har du vært med på en del allerede jaHar bare en på 4mnd
![]()
Nei det skjønner jegÅja. Skal ikke selge med selv til kort vettu
Haha de var en bra idéFor vi så for mye på tvså kvitta vi oss med alt
![]()
Heheh. Like greit jeg ikke vil se den daJa egentligvar egentlig ikke så god å forstå seg på. Hehe.. Men ikke fått sett slutten. For ble forstyrra. Så kanskje det hjelpe å få sett den
![]()
Alders messig i allefallHe he ja skulle vel tro det
Det beviser han nåJa han kan når han vil![]()
Utrolig irriterende!!Nå blir jeg også kastet ut av appen :/
JaOii.. tjent gode penger da ja!
Med sukker og kanel. Mørlefser kaller vel noen de tror jeg. Smelter i munnen ♡Jasså de har eg ikkje smakt på
Denne har tatt skikkelig av jaVil tro det. Denne tråden har jo virkelig tatt av![]()
Slike leger kan vi ikke ha!Her også. Hadde en tidligere fastlege som var helt på tryne. En måtte mase seg til ting og når en omsider fikk gjennomslag så var det bare ett "åja" når f.eks røntgen viste noe som ikke stemte
Da blir det vel spennende hvem de nye naboene blirJepp, bygger seg hus på gården til familien
Mulig det var noe tilbud på det også, men det var ikke de som kostet 5kr.Åh trodde det var gilde jeg