Takk snuppa ♡Ja.. det er virkelig ikke noe å trakte etter. Føler med deg ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk snuppa ♡Ja.. det er virkelig ikke noe å trakte etter. Føler med deg ♡
Kunne gilde herMå være gilde, under tvil finnsbråten. Mannen og jeg er uenige der. Han mener motsatt. Jeg er veldig kresen på pølser..
Er vel en mannSnill gutteller mann
![]()
Derfor skjønte jeg meg ikke på de som hamstret 25 pk med billige julepølser..Kunne gilde her
Når det kommer til pølser vil jeg ha disse fra JacobsMå være gilde, under tvil finnsbråten. Mannen og jeg er uenige der. Han mener motsatt. Jeg er veldig kresen på pølser..
Meg også!!Åååh appen tuller med meg :-/. Kaster meg ut:-O
Jasså de har eg ikkje smakt påMamma lager tykklefser. De er nyydelige![]()
Er det grove pølser? Det stiller i en litt annen kategori.Når det kommer til pølser vil jeg ha disse fra Jacobs
Såå irriterende!!Gaaah! Forsøker å legge lille, å barna til huseier står i kjelleren å krangler, vegg i vegg med soverommet vårt
Tenåringsjenter, gå å krangle ett annet sted![]()
Derfor det er så stille her..Meg også!!![]()
Likte det i tennåren å spela og faktist . Men har falt ut av det.Heheliker ikke håndball?
Det er vel mer som kaker. Nam med kanel, sukker og smør!Jasså de har eg ikkje smakt på
Ca 4 mil. Med utleiedel. 6 soverom . Vi var interessert selv viSweetgår det for mye?
![]()
Vi krysser fingreJa, hun hadde det
Satser på det gir litt mer liv![]()
Var det moro?Innom I pausen på masterchef usa.![]()
Liker å kalle meg unikNei fysj du er bare rar
Hæ? Bor sjefen din i nabohuset?Supert, gleder meg! Det er sjefen min sitt hus,så jeg veit babycallen går over![]()
Hvor i landet bor du igjen?Ca 4 mil. Med utleiedel. 6 soverom . Vi var interessert selv vi![]()
Likte det i tennåren å spela og faktist . Men har falt ut av det.