Ja, jeg antok bare at det var greit. Det er jo ikke speket. Får Google.Trodde det ble kokt jeg og dermed greit for gravide![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg antok bare at det var greit. Det er jo ikke speket. Får Google.Trodde det ble kokt jeg og dermed greit for gravide![]()
Hvordan er formen?Hjemme fra møte
Eldsten sov på rommet vårt til han var over 1,5 år.4åringen min har alltid sovet best alene.. stikk motsatt av 7åringen som alltid har hatet det. Er spent på hvordan babyen blir.. Spesielt med tanke på at han ikke kan få eget rom på noen år![]()
Flink du erHurra 1900 inlegg på meg
Er det jeg har hatt i årevisMørkebrunt.sør franske aner!
![]()
Krybbe i sikteHurra 1900 inlegg på meg
Nei vi ledet mer og plutselig så hadde de andre hentet seg innLeder ikke så mye som vi burde...![]()
Ja,desverre. Jobbet 50% i noen mnd da,det hjalpUff da.
Er kanskje litt vanskelig å tilrettelegge i det yrket, ja
Rakk kampen akkurat. Ble kjapp middagsspisingBra! Skal bare si god natt til vesla, så er jeg klar!
Det verste er at man raskt ser det hvis man får gråe hår! :OEr det jeg har hatt i årevis![]()
Gikk det bra?Hjemme fra møte
Og kaffe hos frisøren gjorde susenHaha, ja funker vel det også![]()
Min har jeg nesten ingen like luker, men mannen har 5 julenisser (toppremien er 12 nisser tror jeg?), så jeg har mer trua på han ( selv om det mest sannsynlig bare er lureri)Veldig dårlig. haha! Har faktisk to. Ene kjøpte jeg selv, og der har jeg ikke en eneste lik lukeAndre fikk jeg av fagforeningen, og der har jeg fått noen stjerner, så er vel et lite håp, men tror ikke det var stor gevinst på stjernene..
Hvis ei dame løper ut på.banen mener panne så vet jeg hvem det erDet ser sånn ut
Har du hatt en bra dag på jobb da?Ferdig nå!!!![]()
En kommode, noen hyller og teppeHva slags møbler?
Må lage det en dag. Om jeg får tilJa, det er virkelig undervurdert.![]()
300 innlegg i dagFlink du er![]()
Du hopper avgårdeHurra 1900 inlegg på meg
He he jeg vinner aldriKrybbe i sikte![]()
Ble blond jegBle du fjong da??![]()