Uff da.Også tror jeg desverre jeg blir tidlig sykemeldt også I dette svangerskapet. Så jeg vil jobbe mest mulig først![]()
Bekkenet som plager deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.Også tror jeg desverre jeg blir tidlig sykemeldt også I dette svangerskapet. Så jeg vil jobbe mest mulig først![]()
Gubben elsker varme strøk og! Dæsken, hvorfor ekke vi naboer eller no??Har en følelse av at våre familier hadde trivdes sammen,øl,håndball og pølser! I sydenland!![]()
Wohoo. Gleder megDet skal jeg. Baker de ut i morgen tidlig så du får de da
![]()
JeppÆsj, vi har noe å se fram til om hundre år da![]()
Han har begynt å våkne så mye etter vi har lagt oss og misstenker han blir forstyrret av at vi er der.Når du har bestemt deg for noe så tørr ikke jeg å si imot deg![]()
UffNei. Kan væl ikke ta annat nå nær eg er gravid
Det er jeg ogsåKlar for kamp nå![]()
Klart detSnakker dere fermdeles om disse kakemennene?
Eksen min hatet pølser. Synes det er greit å kunne lage det til middag en gang i blant når man har det travelt.Det liker jeg faktisk ikke![]()
w00ps, kan man ikke spise det når man er gravid??Nei, rett i koppen er ikke det samme!
Sylte❤jeg kan se langt etter det i år.
Ja, det var det og kynnere sist. :/ står på venteliste hos fysio og skal bli med på svømming med fysio Fom januar,så bruker jeg de øvelsene jeg lærte sist svangerskap; men etter å ha vært på jobb i dag kjenner jeg bekkenet godt, spesielt på høyre sideUff da.
Bekkenet som plager deg?
Det hjelper nokBle en dupp så da håper jeg at jeg holder litt![]()
De vakumpakkede synes jeg er gode også!Høres ikke mye godt ut.. Da kjøper jeg heller en sånn som ligger i vakumpakke ved salaten. Den er ikke så ille. Må ta ost på selv. Mannen pleier å ha i ekstra hvitløk og pepper. Personlig liker jeg best hjemmelagd, men mannen min er litt sær.. så han virker å foretrekke de pakkene..
Wohoo. Det funka iallefall med noeLøsningen ble å legge telefonen inntil veggen å spille av ringetonen min 5-6 gangeretterfulgt av å dunke i veggen
![]()
"Oii jeg tror hun legger babyn" hørte jegdamn right!
Hva skal du ha?Da er jeg endelig klar for kamp, skravling og Ikea-tur planlegning![]()
Det hadde vært no!Gubben elsker varme strøk og! Dæsken, hvorfor ekke vi naboer eller no??
Hvordan ligger du an på flaxkalenderen?Jepphvis ikke man vinner i lotto eller på flaxkalender
![]()
Det har jeg ogsåDa har jeg sett alle. Hehe![]()
Der sier du noeJepphvis ikke man vinner i lotto eller på flaxkalender
![]()
Mamma og brodern. De er på besøkFor hvem da?
Hender jeg og mannen gjør det her.