Skravletråd desember

Også tror jeg desverre jeg blir tidlig sykemeldt også I dette svangerskapet. Så jeg vil jobbe mest mulig først :p
Uff da.
Bekkenet som plager deg?

Uff da.
Bekkenet som plager deg?
Ja, det var det og kynnere sist. :/ står på venteliste hos fysio og skal bli med på svømming med fysio Fom januar,så bruker jeg de øvelsene jeg lærte sist svangerskap; men etter å ha vært på jobb i dag kjenner jeg bekkenet godt, spesielt på høyre side :( er ikke så lett å tilrettelegge i frisøryrket. . :/

Høres ikke mye godt ut.. Da kjøper jeg heller en sånn som ligger i vakumpakke ved salaten. Den er ikke så ille. Må ta ost på selv. Mannen pleier å ha i ekstra hvitløk og pepper. Personlig liker jeg best hjemmelagd, men mannen min er litt sær.. så han virker å foretrekke de pakkene..
De vakumpakkede synes jeg er gode også! :) kjøper mange lignende når vi handler i Sverige. Men vi spiste det så mye en periode; så nå har vi ikke spist fløtegratinerte poteter på sikkert 3 år :p

Løsningen ble å legge telefonen inntil veggen å spille av ringetonen min 5-6 ganger :p etterfulgt av å dunke i veggen ;)
"Oii jeg tror hun legger babyn" hørte jeg :p damn right!
Wohoo. Det funka iallefall med noe ;)

Back
Topp