Fantastisk!Da blir det godt med sofa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!Da blir det godt med sofa![]()
Deilig dadet fikk jeghalvannen time
![]()
"Hold fred på dere!!!"Gaaah! Forsøker å legge lille, å barna til huseier står i kjelleren å krangler, vegg i vegg med soverommet vårt
Tenåringsjenter, gå å krangle ett annet sted![]()
Hva er din naturlige?Det er så deilig! Mitt er også endelig naturlig, helt ny hverdag jo!![]()
Jeg bare starter på nytt. Er heldigvis ikke hver gang jeg må logge inn på nytt.Så kjedelig :-/. Har sluttet å kaste meg ut for øyeblikket virker det som.. men kastet meg ut 3-4 ganger på rad på kort tid da
Håper på snø snart daMidt i landet![]()
Håper denne natta blir bedre♡Ja, fikk 7 mindet gjorde underverker. Har sover så lite I natt ...
Håper du får en fin kveld snuppaInnom mens vesla spiser kveldsmat og vi ser på nyheter.![]()
Jeg elsker jobben min! Det er derforDet skjønner jeg. Du er flink som holder ut ♡
Gjør selvfølgelig detHåper på snø snart da![]()
Samme her. Men husker sidetallet så jeg hopper bare tilbakeAppen kaster meg også ut støtt og stadig. Som oftest når jeg er noen sider bak siste innlegg og holder på å lese.. sinnsykt irriterende.
Ja, de er like ivrig på å spille begge to så.. Første de gjorde sammen da mannen min møtte henne var å spille mario cart.Hehe, så koselig da![]()
Det er jo utrolig godt å hørefikk brevet fra riksen idag. de mener det ikke er like stor risko i dette svangerskapet. det må da være noe å juble forskal få fragmin på fredag av gyn så da blir det sprøyter, men alt for lille i magen
bare det å vite at de ikke mener det er like stor risiko gjør meg jeg jo glad
![]()
Haha. Hun og Kengu pleide å ligge i toppen lenge. De har god treningJo, det tror jeg er det lureste
Har ingen sjanse. Hun er superskravler nr 1![]()
![]()
Ikke peiling. Ikke særlig teknisk jeg hellerJeg tror at det kan være er overarbeidet server? Men kan det gå utover bare appen? (Hilsen spekulatøren som ikke er så teknisk)
Høres også kjent ut.Ja er jo herlig også. Hadde han bare ligget i ro og ikke skrapte meg opp og holder på med brystvortene. Er så vondt.. og vil helst ligge med puppen i munnen i flere timer i strekk
God bedring til mannenmannen har blitt syk igjen daså her skal jeg og snuppa kose oss litt før henne vil legge seg. hun er sliten og kosete idag
![]()
Min elsker wienerpølserJa. Her elsker gubben pølser så vi har det ofte
Det har deHaha. Hun og Kengu pleide å ligge i toppen lenge. De har god trening![]()
Det er så kjedeligSamme her... den stopper hele tiden :O