Skravletråd desember

Gaaah! Forsøker å legge lille, å barna til huseier står i kjelleren å krangler, vegg i vegg med soverommet vårt :o
Tenåringsjenter, gå å krangle ett annet sted :p
"Hold fred på dere!!!"

Ser for meg sinte-Thaliz :p

Så kjedelig :-/. Har sluttet å kaste meg ut for øyeblikket virker det som.. men kastet meg ut 3-4 ganger på rad på kort tid da
Jeg bare starter på nytt. Er heldigvis ikke hver gang jeg må logge inn på nytt. :)

fikk brevet fra riksen idag. de mener det ikke er like stor risko i dette svangerskapet. det må da være noe å juble for :D skal få fragmin på fredag av gyn så da blir det sprøyter, men alt for lille i magen :) bare det å vite at de ikke mener det er like stor risiko gjør meg jeg jo glad :D
Det er jo utrolig godt å høre:D

Jeg tror at det kan være er overarbeidet server? Men kan det gå utover bare appen? (Hilsen spekulatøren som ikke er så teknisk :p)
Ikke peiling. Ikke særlig teknisk jeg heller :rolleyes:. Men godt forslag så sikkert være noe i den duren

Ja er jo herlig også :-). Hadde han bare ligget i ro og ikke skrapte meg opp og holder på med brystvortene. Er så vondt.. og vil helst ligge med puppen i munnen i flere timer i strekk
Høres også kjent ut. :o amma til.hun var 13 mnd og hun er fremdeles puppegal :p om hun sover med meg våkner jeg garantert med hånda hennes i t skjorta :p 3,5 år

Back
Topp