Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj. Må spise middag fort da. Den er enda ikke ferdig :ODen begynner 20.30![]()
Gjort en del ærender, så dagen har flydd!Idag har meg og jenta vart inne hela dagen. Pga pissvæder og massa vind . Du da?
Passer ekstra godt på en kald dagVesla og ville ha det idag.![]()
Så kjedelig :/Åååh appen tuller med meg :-/. Kaster meg ut:-O
Takk ja syns det er på tide nåHåper virkelig jeg også, det fortjener du![]()
Meg også... hele tiden.. eller mest når det er mye som skjer her inneÅååh appen tuller med meg :-/. Kaster meg ut:-O
Jo, det tror jeg er det luresteMå ikke gi opp kampen da:O
Ja og gjerne idet jeg holder på å svare på ett innleggAppen kaster meg også ut støtt og stadig. Som oftest når jeg er noen sider bak siste innlegg og holder på å lese.. sinnsykt irriterende.
Ja, hjemme nå!!Takk, snart din tur![]()
Så snill du erKlart du skal få! Alle skal få!![]()
Og herlig var detHøres herlig ut![]()
Han er ikke hjemme:-/. Ellers hadde han nok allerede funnet en skål til megSpør mannen fint da?![]()
Burde egentlig huske selv også, så jeg ser hva jeg får ogsåIkke jeg hellersjekka hvor mange innlegg jeg har, trodde jeg . Men husker sånn ca. Syns det er gøy å se hvor mange jeg klarer i kveld
![]()
Jepp. Fikk vite detEr det ikke 20.30?
Så bra. De er så herligt nær du vet barnen har somnar før nattenSovnet for litt siden![]()
Ikke så mye å gå glipp av fant jeg utHehe,egentlig jeg også, men har hengt etter siden da![]()
Håper det bedret seg nåSå kjedelig :/
Ikke opplevd det selv i kveld.
Greit å ha i husetFår gjøre det!
Haha. For en luringBjeffet i ti minutter (men han venter med å begynne bjeffingen til jeg er langt nok unna til å kunne høre noe), og så hoppet han opp i sofaen. Ned igjen idet jeg låser opp døra![]()