Skravletråd desember

føler med deg. hadde hypermemis med N :O kastet opp fra uke 6-20 og 20- til hun var ute :o håper kvalmen blir bedre :)
Håper også det:-/. Var i praksis på gyn da jeg studerte og var borti de som var så sterkt angrepet av hyperemisis at de trengte sykehusinnleggelse. Så ikke noe godt ut :-/

Ble plutselig angrepet av total tretthet. Og lite strøm på mobilen. Så nå ligger jeg oppå senga og her skal jeg ligge å lade meg og telefon i 5 min mens gubben dusjer tuppa.

Ble plutselig angrepet av total tretthet. Og lite strøm på mobilen. Så nå ligger jeg oppå senga og her skal jeg ligge å lade meg og telefon i 5 min mens gubben dusjer tuppa.
Kos deg med powernappen! :D

Her står første brett med fylte horn i ovnen. Namnam! Snart kommer jeg for å skravle! Bare gi meg en time til! :D

Er så deilig når de begynner å klare å sovne av seg selv!
Ja kan jeg tenke meg :-). Nå har han ikke noe valg lenger :-). Neste på programmet er å få han til å forstå at faren også kan legge han selv om jeg også er hjemme :-)

Alle snakker om at man bør ha ull til de nyfødte, men jeg har enda ikke funnet ull i så små str hvor man slipper å tre det over hodet? Er jeg bare dårlig til å lete?? :(
sett etter merket joha. Mener å ha sett de har omslags-ullbodyer. Kan søke litt om jeg husker det

Back
Topp