Jeg kjeder meg

VildSild

Blir kjent med forumet
Jeg har vært hjemme i 4 uker fra jobb nå, har vært så utrolig dårlig... :hungover:
Å som jeg kjeder meg... er så lei allerede... tenkte å begynne å ta opp strikke hobbyen jeg hadde
for noen år til bake men jeg orker rett å slett ikke... :stop:

Noen som har forslag til rolige hobbyer som ikke krever noe fysisk?:woot:

Jeg har mest lyst til å ut å ri på hest, eller stå på snøbrett - men det går jo selvsagt ikke :grumpy:

Sånn fargelegging som er så populært for tiden?

Jeg har vært hjemme i 4 uker fra jobb nå, har vært så utrolig dårlig... :hungover:
Å som jeg kjeder meg... er så lei allerede... tenkte å begynne å ta opp strikke hobbyen jeg hadde
for noen år til bake men jeg orker rett å slett ikke... :stop:

Noen som har forslag til rolige hobbyer som ikke krever noe fysisk?:woot:

Jeg har mest lyst til å ut å ri på hest, eller stå på snøbrett - men det går jo selvsagt ikke :grumpy:

Kjenner meg veeldig godt igjen:gen026. Men det jeg gjorde var: så veeldig mye serier; siste sesong av greys anatomy, six feet under, the walking dead♡♡ sykt bra! Der går tida unna og du vil tom "glemme" det kjipet litt for det er bare så spennende og skrekkslagent :D. Andre ting: spille kabal på pc, se på bilder du har tatt på pc, rydde opp i email, skanne pcen for virus XD, lese kamille, donald og svangerskaps og om barn bøker:), spille the walking dead på ps3 (2 ern er gratis :D), så på fine klær på nett( spes julekjole og nyttårskjole.. :) ), var på forumet her mye, lese vg, dagblad og klikk.no. se på tv. Ringe noen om du orker og klarer, skrive motivasjonsting for hva du vil gjøre når du kan og orker igjen! Skrive brev til babyen, skrive klagedagbok :p.. ja.. det var noen :p

Ser at det har kommet mye forslag her, men kan jo skrive ned hva jeg gjør når jeg kjeder meg:
Strikke, brodere, sy, lese, høre på podcast, bake, se på TV, film, streame serier, lese blogger, se på klær på nett, planlegge barnerom, søke på barneutstyr, sove, gå en tur hvis formen tillater det, gå gjennom skapet og legge bort sommertøy eller ting som ikke passer. :)

Har vært sykeml i 3 mnd så kjenner meg igjen :p
Jeg kjeder meg fort når jeg strikker, så jeg pleier å se på tv samtidig. :)
Vis ikke kan du jo sette på julemusikk å bake julekaker, lage julekort, ta julevasken eller pynte til jul om du ikke har gjort det enda :)
Vis ikke er alltid serier redninga. :)
Side om side
Helt perfekt
Orange is the new black
Bones
Lista kan fort bli lang :p
Vis ikke så er podcasten 40 uker veldig gøy å høre på :)

Back
Topp