Ikke for megSå bra da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for megSå bra da![]()
Hva spiser du?Woop! Lille sover middagda kan jeg spise middagen min.
Så koselig dere har detDa har jeg laget kakemenn deig og lagt den i kjøleskapet og gubben har satt sammen pepperkakehus![]()
Samme har jegVeldig fornøyd med dobbeljern fra åviken her![]()
Daaa DaaaahHeia, heia![]()
Er vel det overaltMinecraft er poppis her også![]()
Skal si du står på!Er over det nå da![]()
Krysser fingre og tærJa, bare søke mange nok ganger så får vel napp snart.
Åå søte deg.![]()
7åringen min sitter også og spiller nå. Hehe. Lot henne få gå rett opp og spille så hun ikke fikk for seg at hun skulle vekke søsteren som sover på sofaen.Minecraft er poppis her også![]()
Var jo bare 90 innleggSkal si du står på!
Stakkars lita. Holde henne hjemme i morgen?Minstemor sovnet på sofaen, gitt. Stakkars liten som hostet hele natten.. hun var ikke spesielt happy over å bli hentet så tidlig I barnehagen, men da vi kom hjem så jeg at hun sank sammen i sofaen og tydelig ikke var i form.
De fleste julekaker holder seg vel fram til jul i en tett boksDere har skravlet så mye at jeg ikke orker å lese gjennom alt
Driver og funderer på hvilke julekaker jeg skulle ha bakt, men er veldig usikker siden jeg faktisk vil ha noen igjen til jul og servere gjestene då. Hvilke kaker holder seg best så lenge?
Har også dobbelt fra åviken. Beste jernet jeg har hatt! Så greit å slippe å smøre..Samme har jeg![]()
Gjort på et øyeblikk!Var jo bare 90 innlegg![]()
Så koselig daInnom etter at vi har sett hjemme alene.
Æsj, så kjiptIdag blir vi bara inne da vädret er katastrof. De rengnar og blåser som bara det . För ett pissväder
Det har jeg ikke tid tilGjort på et øyeblikk!går du for 400 innlegg idag og da? Du er jo godt på vei!
Ja, tror nok det, hvis ikke formen blir mirakuløst bedre. Tar på en liten kropp å hoste så mye.Stakkars lita. Holde henne hjemme i morgen?