Har dere begynt å

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Sove med bh/topp med innlegg nå?

Foreløpig sover jeg kun i truse ennå. Men merker for hver natt at det renner mer og mer fra puppene. Spesielt når jeg ligger på siden. De føles ganske stramme nå, så virker ikke som det skal mye til før de blir skvist når jeg ligger på siden og de begynner å lekke :p vil ikke plukke for mye på de ift at det kan starte fødsel og jeg vil vente til over nyttår ihvertfall, hvis det går :p

Har ikke fått behov for det enda

Ikkje behov for det enda, heldigvis... Det var det eg savna mest under ammeperioden, var å såve uten bh.. Så håpet eg kan nyte det bitte litt til ^^

Men bruket amme bh på dagtid, da dei andre bhane strammar ein del no :-)

Har heller ikke hatt behov for det enda, denne gangen. Første og andre svangerskap måtte jeg bruke bh fra ganske tidlig i svangerskapet. :-P Da lakk jeg som en sil. Hadde da også masse overskudd av melk når baby kom. ;-)
Med tredje brukte jeg heller ikke. :-)

Ikke sett antydning til noe lekkasje her enda, tror jeg hadde det med første :)

Jepp! Her lekker det ringer på lakenet og dyna så sover med ammebh med innlegg da jeg ikke har uten spiler eller komfortable :p

Jepp! Her lekker det ringer på lakenet og dyna så sover med ammebh med innlegg da jeg ikke har uten spiler eller komfortable :p
Jeg vurderer snart å gjøre det selv, men har ikke blitt så gale ennå. Så tenkte å vente så lenge som mulig siden jeg hater å sove med klær på :p

Sove med bh/topp med innlegg nå?

Foreløpig sover jeg kun i truse ennå. Men merker for hver natt at det renner mer og mer fra puppene. Spesielt når jeg ligger på siden. De føles ganske stramme nå, så virker ikke som det skal mye til før de blir skvist når jeg ligger på siden og de begynner å lekke :p vil ikke plukke for mye på de ift at det kan starte fødsel og jeg vil vente til over nyttår ihvertfall, hvis det går :p
Nei ikke foreløpig. Var sånt med de andre også. Trengte ikke før jeg hadde fått melkeproduksjonen i gang etter fødsel

Nei, har ikke begynt med det, men det er mest på ettermiddagen/kvelden at jeg har problemer med at det lekker:-P Men har brukt ammebh uten spiler lenge da, siden de vanlige er så utrolig vonde! Kjøpte også en god bh på Kappahl uten spiler som man knapt merker er på, bare for tips hvis du vil ha noe som er veldig behagelig å ha på;) Hater å sove med klær selv, men ser for meg at den bhen kan være ok å sove med;)

Hehe, nei det har jeg ikke behov for enda. Har ikke tenkt tanken en gang :D informasjonsflyt som dette, er en av grunnene til at jeg liker forum.

Gubben kom hjem med ammeinnlegg idag, så det spørs om jeg må begynne å bruke snart. Ikke merket noe jeg, men ligger stort sett helt inntil ryggen hans så mulig han har merket noe ;)

Gubben kom hjem med ammeinnlegg idag, så det spørs om jeg må begynne å bruke snart. Ikke merket noe jeg, men ligger stort sett helt inntil ryggen hans så mulig han har merket noe ;)
Haha :p måtte le litt der :p
Min kjæresten lurer på hva som er vått noen ganger når vi har lagt oss eller skal stå opp :p jeg både slever ekstremt mye nå i slutten av svangerskapet (aldri vært plaget med det) og det renner av og til av puppene :p så er ikke alltid like lett å vite ;p Hehe

Truse må jeg sove med men ikke Bh og ammeinlegg, men jeg må bruke ammebelegg på dagtid da brystene mine seriøst gjør vondt uten innleggene. Uansett om jeg bruker ammebh/sportsbh/eller vanelig.....;/
Jeg bruker ullinnlegg om dagen :p

Back
Topp