Det går veldig braDet skal gå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går veldig braDet skal gå![]()
Ja har vunnit för jaNei, men har bare vært medlem i 2 mndhva med deg?
Heldig! Vognpose ❤Jeg vant i fjor høst og nå etter sommeren. Vognpose og tåteflaske![]()
Valgte Riksen.Hvorfor ikke?og hva ville du valgt istede?
![]()
Stort sett braSer den. Alt bra på kontrollen?
Når og hva?Ja har vunnit för ja![]()
Jepp. Tar det som det kommerVi får se hva det blir til
Ja, jeg har vært heldigHeldig! Vognpose ❤
Hoho. Det hadde vel vært endelJavil ikke tenke på hvor mange sider jeg hadde hatt å ta igjen etter jobb da
![]()
Har vunnet vognpose og tåteflaskeJa de får mehar du vunnit för??
Ser den. Hvor lang tid tar det for deg å kjøre til Riksen? Og hvor tidlig søkte du for å få plass?Valgte Riksen.
Ahus skal være helt fint om alt går som det skal.
Jeg ville på Riksen første gang siden de har alle papirene på min ødelagte rygg om de trengte det.
Andre gang siden ryktene sier at ahus ikke er like flink til å ta hensyn til det som gikk galt sist
Tredje gang av samme grunn som andre
Hihi. Er vel litt å bla seg gjennom ja.Dere har skravlet så mye at jeg ikke orker å lese gjennom alt
Driver og funderer på hvilke julekaker jeg skulle ha bakt, men er veldig usikker siden jeg faktisk vil ha noen igjen til jul og servere gjestene då. Hvilke kaker holder seg best så lenge?
Da er det ikke han jeg tenker på.Han er 42 og jobber med fostermedisin![]()
Absolutt!Ja, jeg har vært heldig
Det er jo så mye fine premier![]()
Ja, de er gode på detAbsolutt!er helt imponert jeg
De er veldig flinke derDa er det ikke han jeg tenker på.
Han jeg tenker på er eldre.
Gikk hos han i forbindelse med habituell abort.
Utrolig flink
Er ikke helt sikker, er guttungen og mannen som spiller.Såpass! Hva går det ut på?
For et vær. Her er det heldigvis oppholdIdag blir vi bara inne da vädret er katastrof. De rengnar og blåser som bara det . För ett pissväder
Satser på å være der innen 18Det gjør det virkelig![]()