Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha dette må vi ha bilde avSelvfølgeliger da erfaren duskpike!
Du må være snill mot megOops....beklager!!![]()
Er på 2.plass jegVi deler 3.plassen vi. Det må da være greit?![]()
Yes å det er jeg fornøyd meddu har klatra igjen![]()
Takk for annet navn, har hørt om dem og prøvd å google, men da finner jeg bare en slik langpanne kakeGuds gave til kakemonser!
Blir også kalt karamellkaker.sprøe stenger som smaker sirup/karamell/cola, alt etter hvem du spør. Knallgode!
Tusen takk for drtSå det, gratulerer så mye
Hva får dere da?Jepp, gleder meg![]()
uff. Visste ikke det var såå ille :/Ja er så kvalm for tiden at jeg klarer knapt å holde på det lille med mat jeg spiser.
Men det er da bare fint detHelt utrolig mye.
Ser ut som om det blir en slik dag i dag også
Det er ikke så veldig myesatser på det. 1100 innlegg igjen![]()
blitt litt jaOmg, så dere har skravlet mens jeg har vært borte. Har fått levert jentene på skolen og i bhg, og vært hos jordmor på kontroll.
Minste har hostet i hele natt, så egentlig ville jeg ha holdt henne hjemme, men hun skulle absolutt være med I kirken og hilse på presten (han som bestemmer i kirken, haha) og kjøre minibuss, så da ble det sånn. Passet egentlig litt greit siden jeg hadde jordmortime kl 0930. Hadde ikke vært noe særlig å ha henne med på HS heller, med den hostingen og alle babyene der.
Ja jøss, der har det jammen meg oppdatert seg igjrn. Går du for toppen?Er på 2.plass jeg![]()
Fikk du sovet litt?For de som ikke har lagt merke til det, da er jeg tilbake etter en liten blund![]()
Får nok ikke det i daghåper du får hvilt deg litt da
Nei ikke så veldig mye egentligmye å gjøre idag?
Noen sier og kolakaker med K. Som feks på det søte liv.Takk for annet navn, har hørt om dem og prøvd å google, men da finner jeg bare en slik langpanne kake
Takk for det kjære RonjaGrattis med det![]()