Skravletråd desember

Ignorere er viktig:P og svelge kameler!

Ja, men det går bare til et visst punkt :p
Dersom kamelen blir for stor klarer jeg ikke å svelge den. MEN selv om jeg ikke alltid klarer å knipe igjen munnen, holder jeg meg saklig og rolig da! ;).....stort sett ;p

Ha ha det er kanskje litt dumt om det blir det ja.

Hehe, lagde pepperkaker med de er ene kvelden. Eehee, ble jo pepperkakedeig opp etter vegger, tak og gulv :p
De spiste jo mer på deigen enn de kjevla å trykket ut figurer ;p
Ble noe ferdigstekte også da ;)

Fra 9. til 6.plass her :)
Forbi Ronja også :p
Wow! Kjempe godt jobba (skravla!) ;)
Jeg lå godt an i starten, men kakebaking og dobbel barnebursdag satte en brems på skravlinga mi..
Har en del å ta igjen...føles ganske umulig atm

Wow! Kjempe godt jobba (skravla!) ;)
Jeg lå godt an i starten, men kakebaking og dobbel barnebursdag satte en brems på skravlinga mi..
Har en del å ta igjen...føles ganske umulig atm
Håper det ble en vellykket bursdag :)
Rolig helg fra min side også, men fikk virkelig tatt igjen i går ;) :p

Godmorgon ohh va herligt meg og jenta vakna precis. Me trängde den sömnen :-). Idag er 3 åringen i Bhg :-) Meg og jenta får hitta på noet :-) va har dere för planer??

Det finnes såååå mye godt og enkelt! :D
Ja du må se litt i boka hennes og se om du finner noe der.
Det vanskeligste med hele konfekten er å temperere sjokoladen. Men jeg har en nybegynner metode som er lettere, den proffe metoden er en del mer avansert og krever gjerne litt mer presisjon og erfaring
Har allerede sendt mamma en sms å bedt hun grave fram boka :D så innen nyttår skal jeg klare å få ut fingeren å få laga litt konfekt :D

Prøve å få gjort noe fornuftig i dag i alle fall. Straks avgårde på kontroll og handling. Skal få pakket inn noen gaver og pyntet ferdig pepperkakehuset i alle fall :)
Så får vi se om jeg rekker baking i dag.

Håper det ble en vellykket bursdag :)
Rolig helg fra min side også, men fikk virkelig tatt igjen i går ;) :p

Ja det ble kjempe vellykket :)
Ungene var så fornøyd med kakene sine! :D
Haha, sååå mange timer med arbeid for å lage Olaf og en lilla minion -en kniv og de var "ødelagt". Gjorde vondt i sjela mi når mannen skjærte i kakene! :p

I mai! Men har klart å slippe ut den naturlige hårfargen min, og har langt hår. Så kommer liksom ikke på det. :p
ikke så lenge siden da :p jeg går sånn 1 gang i skuddåret :p

Back
Topp