Mannen er slik tidvis her også![]()
Men så er jo julekakene best før jul også da
Vi får en del gjester i jula, så da er det kjekt å ha noe å servere attåt kaffen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er slik tidvis her også![]()
Takk for detTakk og i lige måde.![]()
Joda, det er jo bare morsomtNja det er jeg ikke enig i
Huff, det skjønner jegTørr ikke å nærme meg dem jeg altså. De er ikke riktig gode.![]()
Nei det blir jo bare å stå opp og gjøre seg klar til jobb, hjem så er det kveldJeg vetrekker ikke noe annet!!
Det er en grei aktivitet det ja![]()
Jeg tror jeg må gå for det som er enklest om jeg skal bryne meg på konfektHerlig å ikke ha noe å gjøre også da!
Veldig koselig med besøk, er ekstra gøy å lage konfekt også da
Ja det må du prøve ut, er ikke alt som er like avansert
Har tatt mange år å lære seg det![]()
Burde sette meg et mål jeg ogsåVil nok klare det i løpet av dagen, ja![]()
Du får slå tilbake med samme myntJa skikkelig hevn. Det liker jeg ikke
Ja, må være guffentHåper jeg også. Vart lenge nå
Jeg tror jeg må gå for det som er enklest om jeg skal bryne meg på konfektsitter å googler nå
![]()
Mamma hadde en konfekt bokkanskje jeg skal stjele med meg den hjem når jeg er der i jula
hun bruker den ikke akkurat
![]()
Oi, det var ikke bra!!Fytterakkern så trøtt jeg er. Våken fra 1.30-6 ....
Nei heldigvis er dette ikke min faste vaktNei det blir jo bare å stå opp og gjøre seg klar til jobb, hjem så er det kveld
Godt det ikke er slik hver dag!![]()
Ikke rart du er trøtt da:-/. Du får prøve å ta en lur ila dagenFytterakkern så trøtt jeg er. Våken fra 1.30-6 ....
Ignorere er viktigJa det tror jeg nok
Har lært det et visst nivå, men så er det i enkelte situasjoner hvor jeg velger å ignorere det ;p
Kos deg snuppaSnakkes senere.
Må utnytte det når lille U sover
Ja ikke noe kjekt:-/. Men satser det forsvinner når jeg kommer til 12 ukerJa, må være guffent![]()
Neida er ikke detJoda, det er jo bare morsomt![]()