Neida, jeg overlever detMen da er det ikke så ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, jeg overlever detMen da er det ikke så ille
Pleier han å være oppe flere ganger?Goood morgen!
Hurra! Mini var bare oppe EN gang inatt!![]()
Jeg har rundt 915 så kommer nok over i løpet av dagen jeg ogsåJeg hadde også det som mål denne uken men jeg er visst over![]()
Mangler ikke mye da.Etter mine beregninger har jeg etter dette innlegget 910 innlegg
God morgenGoood morgen!
God morgen og hei til degGod morgen. Innom å sier hei mens jeg spiser frokost![]()
Og de har døra oppe til uthuset og hører den ekstra godt.Fysj da!dumme dyr!!
Høres ut som en koselig dagGod morgen.
Kjørt vesla i bhg, hjem for å dusje og ordne meg, så en tur på skole og avslutningsmiddag.![]()
God morgenGod morgen.
Kjørt vesla i bhg, hjem for å dusje og ordne meg, så en tur på skole og avslutningsmiddag.![]()
Jeg mener slike hviteMed kakemenn, mener dere pepperkaker, eller slike hvite?
Hun jeg stjal den fraJøss, hvem stjal den fra deg??![]()
Jepp, vi må jo ta deg på noeEn feil å det henger dere dere opp i![]()
Ja, det forstår jeg veldig godt. Synd det skal være sånn. Rart ikke de ser det selv. Hjelper vel ikke å si ifra?Det er galskap å ha dem her!
Sliter på nervene faktisk..
Vet ikke det heller jegMen bra han er frisk nok til skolen, da..
Hva sier kengumannen om kengubarnet da?
Tror jeg også må gjøre det slik at vi har noe i julenHaha, slik er det her også!
Har måttet gjemme vekk en liten boks med hver sort pga mannen![]()
Det går lett for degJeg har rundt 915 så kommer nok over i løpet av dagen jeg også
Hurra . Det er deilig vil jeg troGoood morgen!
Det kommer vel helt an på hvor mye hun har å gjøre i dag, og hvor fort du "løper" før hun kommerMen plutselig er hun her å tar det igjen
Kan du ikke spørre om de kan lukke døra da?!Og de har døra oppe til uthuset og hører den ekstra godt.