Hva gjør dere

Jeg har ikke fått sovet enda i det hele tatt.. Jeg har ligget en del på mobilen, stått opp og spist, kost litt med datteren min når hun våknet litt ista og nå skal jeg straks prøve å lukke øynene igjen.. Søvn? Hva er det? Bare 2-3 timer igjen til frøkna står i senga å roper på meg tenker jeg

Hvis jeg ikke får sove så ligger jeg som regel å surfer på telefonen, står opp og spiser, surfer litt til.

Dersom jeg blir liggende å vri meg så står jeg opp og fargelegger siden det roer meg med.
Sitter en 15-30 minutter og sovner tvert etterpå

Står som regel opp og ser tv evt surrer på nettet. Lære på nattevaktskurs ang søvn at man ikke skulle bli liggende om man ikke sovnet innen 15 min. Men man skulle ikke se tv heller da Haha :P kan og finne på å gjøre husarbeid om natta, men det kommer ann på om jeg er trøtt men ikke får sove eller om jeg er lys våken...

Det skjer sjeldent.
men jeg blir som regel liggende å vri meg i det evige til jeg tilslutt sovner.

Hvis jeg er veldig trøtt, men ikke får sove så ligger jeg å bare hviler. Men merker jeg at hodet begynner å spinne og at jeg tenker på alt mulig rart, så er det ikke noen vits å ligge der. Da står jeg opp og gjør noe (gjerne husarbeid) eller driver med mobilen før jeg prøver å sove igjen.

Jeg blir liggende og vri og håper på mer søvn. I natt våkna jeg 4, litt i tidligste laget kjenner jeg :p

Ligger å irriterer meg over pustelyden til mannen :p skjer hver natt... Hehe

Leser.. :)

Back
Topp