Hehe. Da er den kanskje ikke det lureste og haJa, værsågodSer for meg at begge storesøstrene hadde hengt oppi den som to apekatter
Har babybjørn vugge med stativ til stuen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Da er den kanskje ikke det lureste og haJa, værsågodSer for meg at begge storesøstrene hadde hengt oppi den som to apekatter
Har babybjørn vugge med stativ til stuen.
Jeg har jo allerede langt flere innlegg enn jeg trodde denne månedenJa glemmer det ikke da
Må jo nesten detEr lov å håpe![]()
Er ikke så vanskelig daDu pleier å ha det![]()
I grunn ikke,men sjokolade er ikke det beste når jeg egentlig er ganske mye kvalmHar du spist så mye?
Nei, det er jo ikke detEr ikke så vanskelig da
Nja. Forventer ikke å ligge i toppen særlig mye lenger. Men skravler når jeg har tidDet er jeg også.
Har du tenkt å øke forspranget ditt?
Jeg har ikke sett det...Koselig det også![]()
Ja det ble jeg ogsåDet er sant. Ble sjokka p.r fikk mål så fort
4 mål må de klare på 30 minutterHe he ja hadde i grunn det
Haha. Jeg tilbringer tid i matlaging der hver dag. Så baking.. aff. Ikke er jeg no flink hellerkrigsskadethaha så mista jeg plasteret i vasken
nei jula er vel den ene gangen jeg tilbringer mer enn 1 time på kjøkkenet
![]()
Yes det stemmerDin er 9?
Har sett noen episoder av detJeg har ikke sett det...
HeheHer også.
Er egentlig ganske komisk, i dag mener alle vi er perfekte for hverandre, men dengang gikk alle og ventet på at det skulle bli slutt.
Det var nemlig ikke bare vi som ikke trodde på det
Samme her. 2000 kr er bedre brukt andre steder. Nå flytter vi og snart. Men å vinne den hadde vært sweetJepp! Klarer liksom ikke å unne den til meg selv, så hadde vært stas i vunnet den![]()
Ha aldri hatt behov for ammeputeJeg skulle gjerne hatt den NÅ. men den er visst fin som ammepute også!
He he jeg ogsåJeg har jo allerede langt flere innlegg enn jeg trodde denne måneden![]()
Mange igjen?Vi får se da
Det bør de klare4 mål må de klare på 30 minutter![]()
Nei ikke så veldigMange igjen?