Virker ikke sånn daLitt bedre nå, regner med at Norge har de ikke fult så rutinerte spillerne på banen når de skal spille mot et så "dårlig" lag for at de skal få kamptrening.
Blir det ille kan de bytte noen spillere til de gode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker ikke sånn daLitt bedre nå, regner med at Norge har de ikke fult så rutinerte spillerne på banen når de skal spille mot et så "dårlig" lag for at de skal få kamptrening.
Blir det ille kan de bytte noen spillere til de gode
Er det kamp imorgen og?Da er det håp for 2 omgang da? Starter kampen 20.30 i morgen også?
Får se om to timerIkke jeg heller; )
Ja, det er detEr det kamp imorgen og?
Satser på detDet bør gå fint![]()
Syns det er velig fint selv også, men syns det er greit å ha ri unnskyldning for å se barne tvJa, det er det![]()
Nope den er minVugga kan jeg godt ta da![]()
1400Hva var dagsmålet?
Satser på at det løsner nåDet gjør de ja!
Det vil jeg tro jaGjør vel fort det![]()
Herlighet. Nå håper jeg dere blir frisk og holder dere frisk snartNå er jeg en smule lei sykdom. Minstemor var først forkjølet med hoste og snørr. Jeg ble tett i nesen og har vært det siden. Så var hun bedre et par dager, før hun plutselig fikk feber og var helt utslått. Jeg fikk halsbetennelse. Samboeren min fikk "mannfluensa", storesøster ble smittet, pappaen ble forkjølet, minstemor spøy, samboer spøy, jeg spøy, begge ungene lå rett ut med feber som varte i 2 dager. Så ble ungene bedre, feberen ble borte og de virket bare litt snørrete med litt hoste. Nå er minstemor skikkelig forkjølet igjen, etter to dager uten feber. Hun nyser, snørrer, hoster og hoster og har litt småutslett i ansiktet, i tillegg til å være rød rundt øynene. Blir helt matt.
Har vært godt tempo her i kveldFlinke deg![]()
Yes det får viFår se om to timer![]()
Er det, og er jeg virkelig heldig klarer jeg å komme over 800 før detOkei. En god stund til med andre ord![]()
Den sorte? Sikles på av mange herMange som ønsker seg den stellevesken ja![]()
Litt bedre nå hvertfallSatser på at det løsner nå![]()
Julekongen virker ikke noe for de minste i alle fall..Syns det er velig fint selv også, men syns det er greit å ha ri unnskyldning for å se barne tv![]()
Takk, vi ble jo enige om ikke være kjærester så lengeGratulerer så mye med 9 år![]()
Kanskje noe å prøve seg på om jeg får tidTips til de som er hjemme om dagene og trenger noe å finne på:
Jeg bakte de polarbrøene på Trines matblogg. Var kjempegode og ble veldig populær som matpakke her i huset![]()
Jeg har den i oransjeDen sorte? Sikles på av mange her![]()