Får få med den fr jeg køyerNeste er rundt 22:40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får få med den fr jeg køyerNeste er rundt 22:40
Nærmer deg vel 1000Nå er jeg nok over 900 allerede![]()
Gratulerer så mye med 9 årJeg og gubben har vært kjærester i 9 år I dag ♡♡
Ikke jeg heller; )Kan ikke skjønne noe annet![]()
![]()
Hahaha ja kanskje det, jeg ser jo aldri gubben min mere jegNy batch imorgen altså?![]()

Hvor mange innlegg har du da?Den storksaken er veldig veldig langt unna for min delHeiv meg på skravlingen alt for seint. Blæ.
Gjør sikkert det. Har startet mye bedre enn jeg hadde trodd for p r daDe går nok litt tom etter hvert
Kos deg med serie og non stopHun sovnet 19:45 idagda skal jeg kose meg med serie og NON stop
det originale klarer ikke melkesjokolade
Bør vel ta seg opp begge veier. Henger jo godt med så langt Puerto RicoDet bør det gjøre
Det gjør de ja!Bør vel ta seg opp begge veier. Henger jo godt med så langt Puerto Rico![]()
Håper du får hvilt deg littNå har eg lagde meg ned før en hvil i sængen. Hærligt å strekka seg ut. Hodepine har eg og![]()
Litt bedre nå, regner med at Norge har de ikke fult så rutinerte spillerne på banen når de skal spille mot et så "dårlig" lag for at de skal få kamptrening.Håper det tar seg opp
Okei. En god stund til med andre ordNeste er rundt 22:40
HeheTil vanlig synes jeg det er veldig kjekt å stelle i stand til festmiddag. Det er ikke så ofte vi har middagsbesøk.. men akkurat nå har jeg såvidt ork til å smøre mine egne brødskiver.. så tror jeg roper inn til mannen snart at jeg er sulten![]()
TakkGratulerer med det![]()
Gjør vel fort detNærmer deg vel 1000
Vugga kan jeg godt ta daHehe. Du hadde vuggen eller? For den har ikke jeg behov for![]()
Det bør gå fint55 innlegg til bør jeg vel klare
Hehe, jeg kan godt ta den puten eller vuggen. Men behovet er større for putenFlott, da velger jeg vesken![]()
Flinke degNå er jeg nok over 900 allerede![]()