Henger den i taket liksom?Har den, ja.
Veldig glad i den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger den i taket liksom?Har den, ja.
Veldig glad i den![]()
Tida går veldig fort jaEr ikke så lenge til det![]()
Var det like ille til å rote denne gang som i sommer?Rydde etter svigersbesøk![]()
Den pysjen ser skikkelig god ut, jaJeg liker også stelleveska, men har liten tro på så mange innlegg. Pysj har jeg jo alltid lyst på, de er så gode![]()
Ååå har de vært der igjenRydde etter svigersbesøk![]()
Det har du garantertSnart oppdatering
Spent på om jeg har klatret
Roter de fælt?Rydde etter svigersbesøk![]()
Bare 10 min med bilBor du langt unna skolen?
Har hatt to til jentungen og hun er veldig glad i demDen pysjen ser skikkelig god ut, ja![]()
Jeg tror detEr nok det beste![]()
En hel plassDet har du garantert![]()
Den pysjen er fantastisk.Jeg liker også stelleveska, men har liten tro på så mange innlegg. Pysj har jeg jo alltid lyst på, de er så gode![]()
Ja, jeg skjønner det ikke hunDet må vel til![]()
Det hadde vært en fordel jaJa, også har jeg jo termin I juli, (om det går fint ) så et hadde jo vært fint med et ferdig hus![]()
Her inneHvor var det action?![]()
Ja, den er detDen pysjen er fantastisk.
Kjøpte noen av dem, og bodyer til frøkna når hun var liten siden hun ikke tålte ull
HeheYes det stenmer
Det er vel ganske vanlig i den alderenJa, jeg skjønner det ikke hun![]()
Uff det hørtes mye ut.Nå er jeg en smule lei sykdom. Minstemor var først forkjølet med hoste og snørr. Jeg ble tett i nesen og har vært det siden. Så var hun bedre et par dager, før hun plutselig fikk feber og var helt utslått. Jeg fikk halsbetennelse. Samboeren min fikk "mannfluensa", storesøster ble smittet, pappaen ble forkjølet, minstemor spøy, samboer spøy, jeg spøy, begge ungene lå rett ut med feber som varte i 2 dager. Så ble ungene bedre, feberen ble borte og de virket bare litt snørrete med litt hoste. Nå er minstemor skikkelig forkjølet igjen, etter to dager uten feber. Hun nyser, snørrer, hoster og hoster og har litt småutslett i ansiktet, i tillegg til å være rød rundt øynene. Blir helt matt.
etter hun fylte 2 har det gått veldig braHåper legging gikk greit![]()