Aldri vært innom den siden jegOh yes. Altfor mye
Bør kanskje holde meg unna også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri vært innom den siden jegOh yes. Altfor mye
Det er jo veldig braJeg hadde 855 på forrige oppdatering![]()
Jeg er og vokst opp med detJeg er vokst opp på dethadde en stefar fra England når jeg var yngre, sikkert der det kommer fra
![]()
Njæ, alltid spennendeDet blir jo ikke noe spennende engang![]()
Må gå veien i dag jaHeia Norge![]()
Ikke så langt unna daJeg hadde 855 på forrige oppdatering og har jo skravlet litt etter den også![]()
Hun sover snartKos deg, skravles
Yes klatret en plass saJepp, 26 over 5. plass, og 145 under 3. plassen
Kanskje 2 timerBrukte du lang tid på å bake disse?
Men når de er ferdig laget, smaker det mest som nugatti da eller?Etter at den har stått i kjøleskapet noen timer så blir konsistensen veldig stivlett å forme kuler.
Skjønner den. Stort sett middag klar når mannen kommer hjem her ogsåJeg ogsåmen nå se an hvor mye jeg har å gjøre på jobb i morgen, kommer hjem før gubbis i morgen så da må jeg lage middag. Blæ
Trenerne mener hvertfall detHåper det![]()
Miniform er min bestevenngodt du ikke har vært så plaget idag![]()
Ja det må detMå gå veien i dag ja![]()
Du nærmer deg vel pallplass snart?Var visst det jeg også
Mangler 18 på dagsmåletHe he du får gjøre det
Fuglehunden kan vel grave under gjerdet? Burde trenes opp til å gå etter hanerNaboen har en fuglehund valp. Hehe
Dessverre har de bygd veldig høyt bur. For var vist en rev som hadde vært der og forsynt seg. Dumt den ikke tok hanen da.![]()
Jeg ligger godt plassert på 11. plass med et godt hopp opp til 10.Yes klatret en plass sa
Det anbefales å holde seg unnaAldri vært innom den siden jeg
Bør kanskje holde meg unna også![]()
Pga turn?I morgen får jeg ikke sett tror jeg