Vi bruker disse nye "lefse-bollene"Nam, det er snadder
Har du lefser eller skjell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker disse nye "lefse-bollene"Nam, det er snadder
Har du lefser eller skjell?
Var ikke vi som opprettet denEn av grunnene til at jeg heller har jentene sine kontoer i mitt navn..
Ha ha ja det gjorde du velNå fikk jeg lyst på taco![]()
Det er da jeg er tilbake på jobb og ikke har tid til konkurransenHar ikke fri før januar![]()
Hvordan blir egentlig konsistensen på disse? Har innbilt meg at det er havregryn eller kokos i sånne kuler.Javist
En plate med mørk sjokolade
4dl melis
100 g smør
1 egg
Riv sjokolade med rivjern, smelt smør, bland alt i en bolle, så setter du deigen i kjøleskapet noen timer, tar ut av kjøleskapet og ruller kulerman kan bruke kokos istede for kakestrøssel! Jeg brukte det siden gubben ikke tåler kokos
Jeg oppbevarer de i kjøleskapet![]()
Og det liker viJa hon e veldigt sta i tillegg så de kommer å bli en tøff jenta![]()
Kan andre opprette konto på ungene altså?Var ikke vi som opprettet den![]()
Du lå et stykke bak forrige måned også da.Faktisk veldig![]()
Vi svarte ja på det så da kan detKan andre opprette konto på ungene altså?
Masse god bedring til hanHan har vondt i øret
Du får gjøre det, uansett lykke tilYes mulig man kan det altså. Får sjekke om det blir aktuelt
AhaVi svarte ja på det så da kan det
jeg har vært i full sving siden halv 7 idag, så ikveld skal jeg være latGodt er det![]()
He he blir frista daVar da så mye prat om taco jo![]()
![]()
krysser fingrene for at det går greitØnsk meg lykke til. Prosjekt få mini til å sove i egen seng selv i gang
![]()
Takk takkDu får gjøre det, uansett lykke til