Med det tempoet du har holdt de siste dagene vil du klare det helt fintKlart jeg må det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med det tempoet du har holdt de siste dagene vil du klare det helt fintKlart jeg må det
Passer vel aldri braTakk. Det passer så dårlig
Oh yes. Det tror jeg påJa blir deilig![]()
Litt smårydding?Nja går litt hit og dit å fikser litt.
Har ikke begynt jegNei. Er lei nå
Har du oppskrift som du vil dele?De er veldig gode! Men fy så kvalm man blir etter å ha spist en for mye![]()
Nei men nå passer det veldig dårlig pga opptaksprøve i morgenPasser vel aldri bra![]()
God bedringKengubarnet er blitt det
Det gjorde du nokRegnet med det ja![]()
Jeg slengte noen frossene kyllingvingeklubber i en ildfast form, hadde på litt oljer og krydder og hadde i ovnen.Hva lagde du da?![]()
Nei, det har jeg desverre ikke tid tilTenker du deg ett skravle maraton?
Ja jenta kommer sikker å vara en sånn som leker med guttar, lastebiler og spiller fotboll me guttalagetLiten gutte-jente du har?
Grattis med detYey 1200 innlegg på meg
Uff da, hva feiler han?Kengubarnet er blitt det
Selvfølgelig skal hun detOg du skal holde unna regner jeg med
Får håpe de er derDe vad en lur plats har ikkje tenk på å se dær
Med høyt tempo skal det gå lett dersom man har tid...Helst over 1212 her også. Med høyt tempo er det mulig![]()
Dere råder vel over den når han er mindreårig?Nope ikke når kengubarnet har kontoen
Men blir ikke sammetempo dessverreMed det tempoet du har holdt de siste dagene vil du klare det helt fint