Sliter hun ofte med magen?Nei nå har jeg dårlig samvittighet pga dopleren nåellers er snuppa bedre. Hun har bare hatt litt vondt i magen etter feberen gikk ned
hun promper helt sykt at jeg må le
høres ikke som en 2 åring haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter hun ofte med magen?Nei nå har jeg dårlig samvittighet pga dopleren nåellers er snuppa bedre. Hun har bare hatt litt vondt i magen etter feberen gikk ned
hun promper helt sykt at jeg må le
høres ikke som en 2 åring haha
Nei men uff daKan ikke annet enn å klage! Ha ha neida [emoji14] Er sliten, ryggen er teit og bekkenet er ikke venn med meg, alt er som det skal 25 uker på vei med andre ord!![]()
Jeg ogsåOg jeg gikk glipp av det meste... blæ
Hva leker de med?Nå har meg og barnen spist, de sitter å leker så fint. Da kan eg vara på bv litt![]()
Ja det bør duIkke helt, men skal nok komme meg dit ja
Æsj...kjipt å vente sånnVenter på at 2. klassingen skal komme hjem. Hun skulle gå fra sfo kl 1430, og turen tar ca 10-15 min avhengig av tempo.. Kjenner jeg blir en smule oppgitt hvis hun nok en gang har blitt dratt med hjem til en venninne..
Du er knallflinkKommet meg over 800, ikke dårlig med ei rolig helg![]()
i det siste har det vært litt fra og til med forstoppelse, men ikke så veldig myeSliter hun ofte med magen?![]()
I skittenntøydskurvenNycklar har ej komt seg utførbi huset.
Å nei, så trist!Har pakket gårsdagens bakst i boks.
Så synd, boksen var akkurat for liten.
Var to kaker jeg ikke fikk plass til![]()
Det synes du velDet er så koselig![]()
Det hadde jo vært hyggelig med sommer i "nytt" hus!Takk, jeg gleder meg sånn!Håper de er ferdige til I Juli
![]()
Jobber til kl 20Hvor lenge jobber du?
Høres ut som en behagelig dagHar vært på møte hos PPT tjenesten i Oslo, og en tur innom jobben.
Nå koser jeg meg bare her hjemme, og nyter stillheten mens lille U sover
Helt ok på jobbGreit på jobb da?
Vi har vært ute og kjøpt gave til meg![]()
Jada, brukte bare 50 min hjem.. men sånn er det vel å være 7 årÆsj...kjipt å vente sånnhåper hun har kommet hjem?
Makan!!!Ja, jeg vet. I sta telte jeg hvertfall 6 fjerkre oppå der.![]()
Helt ok på jobb
Haha, hva har dere kjøpt til deg da??![]()
Deilig detBle stille her inne nå