Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bare en fra førGratulerer så mye!! Så koselighar du en jente fra før eller flere?
![]()
Gratulerer!Var på Oul den 4 desember.Vi fikk vite at vi skulle få en gutt på tidlig ul i uke 12.. Godt jeg ikke stolte på dette å ikke shoppet inn masse gutte ting. For litt av en overraskelse da det viste seg at vi venter enda en prinsesse 5 mai.
Ble satt 4 dager tilbake da
![]()
![]()
Gratulerer!Var på Oul den 4 desember.Vi fikk vite at vi skulle få en gutt på tidlig ul i uke 12.. Godt jeg ikke stolte på dette å ikke shoppet inn masse gutte ting. For litt av en overraskelse da det viste seg at vi venter enda en prinsesse 5 mai.
Ble satt 4 dager tilbake da
![]()
![]()
Han sa at det er ikke 100% sikkert at det er gutt.. men mest sansynlig. Ikke gå til innkjøp av klær enda..Gratulerer!
Bare sånn fordi jeg er litt nysgjerrig: var det en av disse legene/gynekologene som var sååååå sikre på at det var riktig kjønn de spådde så tidlig?
Han sa at det er ikke 100% sikkert at det er gutt.. men mest sansynlig. Ikke gå til innkjøp av klær enda..men jeg hadde set veldig på følelsen at det var jente grunnet ting jeg er fysen på
![]()
Ja. Veit det er mange som sier de er sikker. Men hadde ikke stolt på det uansettHehe ja da så, da er det jo greit. Vet bare at noen gyn er fryktelig påståelige og spår kjønnet og er dønn sikker fordi "etc etc"
Jentemamma er alletiders! Har jente fra før og har magefølelse på jente nå også. Oul om en uke!