Vi trenger alltid noen flaskerDe er fine de, hadde ikke sagt nei til dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi trenger alltid noen flaskerDe er fine de, hadde ikke sagt nei til dem
Er kjipt i grunn men greit man advarer mot detDet har jeg også hørt :/
Hva var målet?Ligger langt bak dagsmålet mitt jeg også..
Ja, den stellevesken er fantastisk. Sikler veldig på den selv,Samme her.. men hadde vært fint med den storksaken :/
Bestilte en billigere stelleveske på nett, og den viste seg å være en smule litenHadde siklet lenge på en storksak, men samboeren min synes den var så dyr, og mente at jeg kunne vente til bursdagen og se om jeg kanskje fikk en da. Jeg vil føde før bursdagen min, så derfor ventet jeg ikke
![]()
Det er muligEr stor forskjell på vårruller. Kan godt være du har vært uheldig med de du fikk servert.
Ja, og så får du henge i de nærmeste dageneJeg er mer usikker
Får ta status på fredag![]()
Hva er kjøpt da?Greit på jobb da?
Vi har vært ute og kjøpt gave til meg![]()
Det er bra detKommet meg over 800, ikke dårlig med ei rolig helg![]()
Ja, jeg vet. I sta telte jeg hvertfall 6 fjerkre oppå der.Den hanen er ufyselig!!!![]()
oii, så heldig du erFikk fitbit-armbånd av gubben![]()
Hadde vært våres hane hadde den blitt skutt for leeenge siden.Hahahaher det deres hane?
Samler på fugler?Hadde vært våres hane hadde den blitt skutt for leeenge siden.
Er en nabo rett utenfor nabolaget som har så mange fugler. Hane, høner, gess og kalkun pluss 3 gneldrer bikkjer.
Vi har soverommet mot dem. Så hører dem så godt.
La merke til det.Ble stille her inne nå
Hva skal dere ha?Innom mens vi venter på at samboer skal komme hjem og vi får begynt på middagen. Jeg har kuttet opp grønnsakene ihverfall.![]()
Folk lager vel middagLa merke til det.
Er akkurat ferdig med å rydde kjøkkenet
Å himmel så kjiptHadde vært våres hane hadde den blitt skutt for leeenge siden.
Er en nabo rett utenfor nabolaget som har så mange fugler. Hane, høner, gess og kalkun pluss 3 gneldrer bikkjer.
Vi har soverommet mot dem. Så hører dem så godt.