Men får høre jeg er flink til å kjøpe gaver da så får vel være fornøyd med det...Det skjønner jeg godt :-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men får høre jeg er flink til å kjøpe gaver da så får vel være fornøyd med det...Det skjønner jeg godt :-
Jeg kunne aller helst tenke meg å kjøpe størst gaver til barna og heller en liten ting til de voksne.Jeg synes det er skikkelig kjedelig å bare kjøpe til barna så jeg er glad vi ike har det sånn i min familie
Ha ha du er fantastiskStakkars, kondolerer så mye
Heldig!Det var nok det. Heldigvis får jentungen en del da![]()
Ja jeg gjør deyNoen som følger med på håndball vm da?
Det ville jeg absolutt vært fornøyd medMen får høre jeg er flink til å kjøpe gaver da så får vel være fornøyd med det...
Ja det er jeg enig iJeg kunne aller helst tenke meg å kjøpe størst gaver til barna og heller en liten ting til de voksne.
Jaaaaa!!! Høydepunktet om dagenNoen som følger med på håndball vm da?
Vi er veldig glade for detHeldig!![]()
Er med i et par FB grupper med masse inspirasjonKan fort bli fristet her inne![]()
Det ville jeg absolutt vært fornøyd med![]()
spør om ny henvisingVarierer fra dag til dag. Nå er det ganske ille. Kiropraktor hjalp absolutt ikke, av fysi har jeg fått noen øvelser; men det er 2 mnd siden så lurer på om jeg skal spørre om en ny henvisning..
Det gjør jeg ogsåJa jeg gjør dey
Gleder meg til kamp igjen i kveldJaaaaa!!! Høydepunktet om dagen![]()
Men det er jo ikke ditt problem da..Jeg prøvde å innføre det i fjor ved å avtale det på forhånd. Endte med at vi bare kjøpte til ungene, mens alle andre ikke klarte å dy seg..
Ikke så dumt det daEr med i et par FB grupper med masse inspirasjon
Satser på at folk blir fornøyd da
Litt mer usikker på om jeg treffe i år men
Når er kampen i kveld?Det gjør jeg også
Gleder meg til kamp igjen i kveld![]()