Må møte beggeFor da må man møte begge to?hva med fullmakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må møte beggeFor da må man møte begge to?hva med fullmakt?
He he det skjønner jegYep. Måtte vurdere det et par minutter før jeg svarte og - hadde helst lyst til å bare sove![]()
Ja, det er slitsomt! Og alle skal liksom overgå hverandre. Jeg synes det er deilig å feire jul hos min familie for da slipper vi litt av det presset (mannen sin familie er verst)Det har endret seg veldig mye de siste årene. I grunnen ganske trist :/
Hun bor 50 mil unnaDet høres kjempe koselig utbor hun langt unna dere?
ja krysser fingreneKrysser fingrene for at resten av svangerskapet bare flyter forbi uten noen av symptomene og plagene man ikke vil ha
Her merker jeg ingenting de første 12 ukene. Bare litt trøtt.
Når er termin? Og har du evt noen tanker rundt gavene som mangler?Så flink du er. Jeg har flere gaver igjen, og masse å ordne før vi får besøk i julen.. men jeg orker ikke å styre med før denne ungen er ute.. Håper bare at formen min er bra etter fødsel..
Kan ikke mannen levere?synes synd på jenta mi som må vekkes 06:45 på fredagjeg må opp 06:15 og ut av døren 07:15
det er faktisk 2 timer før enn vanlig
I starten savnet jeg faktisk å kunne være litt kvalm, for da hadde jeg ihvertfall symotomer på å vre gravidja krysser fingrenehåper jeg slipper bekkenløsning og låsning på det verste denne gangen. at bekkenet er godt trent etter sist
jeg er veldig trøtt og små kvalm men ellers veldig fin form uten om en haug med murringer og stikkinger da
![]()
Under sofaen daHaha der att me før 15 min sen . Nei
Så unødvendig daMå møte begge
Vet ikke helt hvordan mannen ligger an med sine gaver egentlig. Han har bare tre han har ansvar for. Det er til meg og foreldrene sine. Søsknene og onkelungene ordner jeg. Men er typisk ham å ikke gjøre noe før lille julaften.Det er helt sant
Her mangler vi bare litt nå, men det er det mannen som skal ta seg av
Jeg slipper derfor stresse rundt i butikkene. Passer meg bra![]()
Sånn apropos nonstop og M&M's..
Syns dere de forskjellige fagene smaker forskjellig?
han starter på jobb 07:00 så passer ikke. bhg åpner 07:30Kan ikke mannen levere?
Synes heldigvis ikke det har tatt av for mye i vår familieJa, det er slitsomt! Og alle skal liksom overgå hverandre. Jeg synes det er deilig å feire jul hos min familie for da slipper vi litt av det presset (mannen sin familie er verst)
Hva vil du shoppe?Da er jeg ferdig med å sløve på sofaen. Fikk duppa litt, men mesteparten av tiden gikk til å halvveis se på god morgen norge.
Hva er planen deres idag? Jeg klør i fingrene etter å shoppe litt.![]()
13. desember.Når er termin? Og har du evt noen tanker rundt gavene som mangler?![]()
Hvor langt er du på vei nå da?I starten savnet jeg faktisk å kunne være litt kvalm, for da hadde jeg ihvertfall symotomer på å vre gravidmen så kom bekkenløsning i uke 12 her :/
haha da er vi toI starten savnet jeg faktisk å kunne være litt kvalm, for da hadde jeg ihvertfall symotomer på å vre gravidmen så kom bekkenløsning i uke 12 her :/
Har lyst å bli helt ferdig med julegavene. Har bare et par småting igjen.Hva vil du shoppe?