Skravletråd desember

ingenting :p hadde jente med N og det var jo jente, men nå ingenting :p rart det der :)
Jeg hadde akkurat samme. Forrige gang var jeg helt sikker på jente og denne gangen klarte jeg ikke ha noen klar følelse. Rart det der:p

Når man har stått opp og sendt ungen til skolebussen, for å så dumpe ned i senga igjen for å tenke at "nå skal jeg sove i minst 4 timer til..
Også leser man melding på telefonen som spør om man kan komme på jobb istedet ><
Jippii.. :p
Yeei liksom:P
Ha en fin dag på jobb!:D

Jeg hadde akkurat samme. Forrige gang var jeg helt sikker på jente og denne gangen klarte jeg ikke ha noen klar følelse. Rart det der:p
ja veldig :p men har lest at når man har mageføelse så er den som regel rett da :p
alle rundt meg gutt gutt gutt. så vi får se da ;) får meg spiller det ingen rolle :D

Hehe :p alle kan tydeligvis være forskjellig ja :p
ja :p 2 helt forskjellig svangerskap. jeg har blitt bedre nå. med henne ble jeg verre etter uke 12. fikk svangerskapsmigrene :p hadde mye hormoner i kroppen sier legen og denne gangen mener han det er gutt :p vi får se da ;) jente og gutt hjertelig velkommen <3

ja veldig :p men har lest at når man har mageføelse så er den som regel rett da :p
alle rundt meg gutt gutt gutt. så vi får se da ;) får meg spiller det ingen rolle :D
Det viktigste er jo selvfølgelig at alt er bra med babyen :)

nei får lage meg noe mat :p tror det blir knekkebrød idag med ost i microen sammen med julebrus. dagens frokost på meg :p
Putter du knekkebrødet også i microen? Blir det ikke veldig soggy?

Jeg spiser frokost nå.. Har ikke orket å lage meg mat før, selv om jeg har vært sulten lenge.

ja :p 2 helt forskjellig svangerskap. jeg har blitt bedre nå. med henne ble jeg verre etter uke 12. fikk svangerskapsmigrene :p hadde mye hormoner i kroppen sier legen og denne gangen mener han det er gutt :p vi får se da ;) jente og gutt hjertelig velkommen <3
Krysser fingrene for at resten av svangerskapet bare flyter forbi uten noen av symptomene og plagene man ikke vil ha :)
Her merker jeg ingenting de første 12 ukene. Bare litt trøtt.

Putter du knekkebrødet også i microen? Blir det ikke veldig soggy?

Jeg spiser frokost nå.. Har ikke orket å lage meg mat før, selv om jeg har vært sulten lenge.
ikke på så kort tid at osten akkurat har smeltet :) det blir litt mykt, men ikke sånn ekkelt mykt. lukten der i mot står meg i mot av smeltet ost :p jeg og, men klarer ikke spise før nå pga kvalme

Back
Topp