Nei de har ikkje vart uppe i 2 etasjen . Så den kan eg vara isængenI senga til en av ungene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei de har ikkje vart uppe i 2 etasjen . Så den kan eg vara isængenI senga til en av ungene?
Jeg hadde akkurat samme. Forrige gang var jeg helt sikker på jente og denne gangen klarte jeg ikke ha noen klar følelse. Rart det deringentinghadde jente med N og det var jo jente, men nå ingenting
rart det der
![]()
Varm te er jo godt også detJa glad for detfikk tips om varm te med masse sukker. Må bare finne koffeinfri da jeg ikke liker å drikke koffein som gravid. Tusen takk
hun har vondt i magen sin, men litt mer kvikk så bhg i morgen
![]()
HeheMYE bedre enn med N da jeg hadde hypermemis med henne. føler meg ikke så gravid egentlig så for meg er dette er rart og skummeltandre hadde jo priset det høyt
![]()
Rolig på jobb i dag?Helt topp
Sitter på jobb... Du da?![]()
Lykke til i bankenVi skal snart i banken
Yeei liksomNår man har stått opp og sendt ungen til skolebussen, for å så dumpe ned i senga igjen for å tenke at "nå skal jeg sove i minst 4 timer til..
Også leser man melding på telefonen som spør om man kan komme på jobb istedet ><
Jippii..![]()
Ja, absolutt! Er så lei av all gavepress!Jeg gjorde det
Må ikke begynne å tenke på det. Kjøpt er kjøpt. Var jo en grunn til at du valgte det. Er jo tanken som teller![]()
Det har endret seg veldig mye de siste årene. I grunnen ganske trist :/Ja, absolutt! Er så lei av all gavepress!
ja veldigJeg hadde akkurat samme. Forrige gang var jeg helt sikker på jente og denne gangen klarte jeg ikke ha noen klar følelse. Rart det der![]()
Så flink du er. Jeg har flere gaver igjen, og masse å ordne før vi får besøk i julen.. men jeg orker ikke å styre med før denne ungen er ute.. Håper bare at formen min er bra etter fødsel..Jeg er heldigvis ferdig![]()
jaHehealle kan tydeligvis være forskjellig ja
![]()
Det viktigste er jo selvfølgelig at alt er bra med babyenja veldigmen har lest at når man har mageføelse så er den som regel rett da
alle rundt meg gutt gutt gutt. så vi får se dafår meg spiller det ingen rolle
![]()
Putter du knekkebrødet også i microen? Blir det ikke veldig soggy?nei får lage meg noe mattror det blir knekkebrød idag med ost i microen sammen med julebrus. dagens frokost på meg
![]()
ja det er aller viktigsteDet viktigste er jo selvfølgelig at alt er bra med babyen![]()
Krysser fingrene for at resten av svangerskapet bare flyter forbi uten noen av symptomene og plagene man ikke vil haja2 helt forskjellig svangerskap. jeg har blitt bedre nå. med henne ble jeg verre etter uke 12. fikk svangerskapsmigrene
hadde mye hormoner i kroppen sier legen og denne gangen mener han det er gutt
vi får se da
jente og gutt hjertelig velkommen <3
ikke på så kort tid at osten akkurat har smeltetPutter du knekkebrødet også i microen? Blir det ikke veldig soggy?
Jeg spiser frokost nå.. Har ikke orket å lage meg mat før, selv om jeg har vært sulten lenge.