Bråvåkne (ekle detaljer)

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Ikke les dette om du lett blir kvalm!

I natt bråvåknet jeg av at jeg svelget oppkast. Jeg følte meg så utrolig sprengt når jeg la meg og kjente til stadighet at det var noe som ville opp når lille rørte på seg, men jeg får ikke til å kaste opp uansett, og sovnet til slutt, men våknet brått igjen av at jeg svelger unna oppkast, løp ut på do, men klarte selvfølgelig ikke få opp noe da heller, men det kjentes ut som det kom hele tiden og at jeg måtte svelge mer og mer for å få det unna :/
Syntes dette er utrolig skummelt for jeg kunne jo risikere å bli kvalt, selvom kroppen kanskje ville skjønne selv at jeg måtte snudd meg eller noe, noen som har opplevd noe liknende?

Du, det var litt vilt. Det samme har skjedd med meg to ganger nå i det siste! Utrolig ekkelt å våkne og ikke få puste :( For meg holder det bare å svelge det unna da, og så sovner jeg igjen. Har også lurt på om det kan være forårsaket av halsbrann. Har du det?

Du, det var litt vilt. Det samme har skjedd med meg to ganger nå i det siste! Utrolig ekkelt å våkne og ikke få puste :( For meg holder det bare å svelge det unna da, og så sovner jeg igjen. Har også lurt på om det kan være forårsaket av halsbrann. Har du det?
Har vanligvis halsbrann, men ikke noe i natt, det var der jeg syntes var litt rart :/

Herregud, det hørtes ikke særlig ålreit ut. Hadde blitt skikkelig skremt selv om jge hadde våknet av det samme. :(

Har gjort det flere ganger jeg også, gjorde det fra jeg var like langt på vei sist gang også. Mye trykk fra magen og slapp lukkemuskel, så magesyren bare plutselig renner opp i munnen og puster det inn. Skikkelig guffent!

Det samme har skjedd meg. Spesielt hvis jeg har spist eller drukket noe rett før jeg la meg. Så har jeg sovnet og våknet av at jeg har gulpa opp og må da svelge det, men må liksom svelge og svelge, for smaken sitter igjen. Så nå har jeg funnet ut at jeg må ha hodet høyere første del av natta (to puter). Og hvis jeg kjenner at jeg kommer til å gulpe pga halsbrann, sure oppstøt e.l som ikke bedrer seg før jeg sovner, så stikker jeg fingeren i halsen for å få opp øverste laget i magen. Det hjelper! Men delikat er det jo ikke :p

Har gjort det flere ganger jeg også, gjorde det fra jeg var like langt på vei sist gang også. Mye trykk fra magen og slapp lukkemuskel, så magesyren bare plutselig renner opp i munnen og puster det inn. Skikkelig guffent!
Nei, det er sikkelig ekkelt, han ligger så høyt oppe i magen også, så er jo ikke rart, men ubehagelig :/

Dette hørtes ikke koselig ut :( men tror kroppen takler dette... Så ikke vær redd for å bli kvalt i søvne... :)

Har opplevd det, men det kom av halsbrann (tror jeg). Tyggetabletter hver kveld før jeg legger meg funker for meg :-)
Håper det ikke skjer igjen!

Har opplevd det, men det kom av halsbrann (tror jeg). Tyggetabletter hver kveld før jeg legger meg funker for meg :)
Håper det ikke skjer igjen!
Selvom jeg ikke hadde noen halsbrann så tok jeg en sånn tyggetabelett, for det skal vist hjelpe mot sure oppstøt, og det ble bedre, men etter veeeeldig mye halsbrann har jeg begynt å bli så kvalm når jeg tar gaviscon, så det er litt sånn å velge mellom ubehag eller ubehag, men halsbrannen er vel værst, må spørre om det er noe annet jeg kan ta neste gang jeg er på kontroll

Selvom jeg ikke hadde noen halsbrann så tok jeg en sånn tyggetabelett, for det skal vist hjelpe mot sure oppstøt, og det ble bedre, men etter veeeeldig mye halsbrann har jeg begynt å bli så kvalm når jeg tar gaviscon, så det er litt sånn å velge mellom ubehag eller ubehag, men halsbrannen er vel værst, må spørre om det er noe annet jeg kan ta neste gang jeg er på kontroll

Uff da! Håper det er noe annet du kan ta :-)
Halsbrann er ikke behagelig!

Back
Topp