Alkoholfri drikke

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Jeg drikker brus :D

Jeg drikker brus, og det har jeg faktisk alltid gjort! Da jeg ble 18 begynte mamma og gjengen å servere øl og vin på julaften, men jeg har aldri slengt meg på. Julebrus og mozell til meg! For meg er det som er jul.

Synes det er så kjedelig med brus, vil jo ha det lille ekstra på julaften :p Er så vant til å drikke vin, øl og akevitt :p
Jeg er ikke noe glad i alkohol til mat, så drikker alltid vann eller brus :)

Jeg har alltid vært glad i både øl og vin til julemat. Har vel ikke drukket brus til julematen siden jeg var 16 :p

Eplemost <3
Jeg drikker ikke alkohol til mat, klarer ikke få ned maten da.

Her blir det julebrus og vann. Det er fast tradisjon

Jeg har tenkt til å drikke erdinger sin alkoholfri øl, den smaker nesten samme som vanlig :)
Har alltid synes at det smaker så godt med øl til pinnekjøttet, hadde vært rart å spist det uten øl til faktisk.

Alkoholfri vin eller øl, og kanskje jeg gidder å lage litt pina colada :)

Det finnes masse kjempegod alkoholfri øl hvis man prøver seg fram litt :) Sagene bryggeri sin kjørepils er veldig god! Unngå alkoholfri vin, munkholm og clausthaler!

Balholm sine som er nevnt i artikkelen er gode som middagsdrikker. Ellers så selger de en flaske med blåbærjuice på polet, som kan erstatte rødvin.
Hadde egentlig tenkt brus eller en alkoholfri vin men muligens vi skal kjøre på med sambos tradisjon om eplemost på julaften no.

Balholm sine som er nevnt i artikkelen er gode som middagsdrikker. Ellers så selger de en flaske med blåbærjuice på polet, som kan erstatte rødvin.
Hadde egentlig tenkt brus eller en alkoholfri vin men muligens vi skal kjøre på med sambos tradisjon om eplemost på julaften no.

Da skal jeg sjekke det ut :)

Back
Topp