Har dere en mann som..

Det hender i helgene. Han liker å sove på sofaen, og ser ofte på film om kvelden. Da hender det at han sovner. Ofte kommer han inn til meg i løpet av natta, men noen ganger likker han der fortsatt når jeg våkner om morgenen :)

Nei, ikke en gang nå når jeg står opp 10 ganger om natten for å gå på do vil han sove på sofa eller gjesterom. Spurte han faktisk om det i går, men han sa bare at han ikke ville sove alene ;) synes det er koselig at han vil sove sammen med meg selv om jeg er så utrolig urolig og høygravid :P

Ja, mannen sovner ofte på sofaen :-P har også hørt "kommer snart" ofte :-P

Det skjer veldig ofte. Gjør meg ikke noe, da får jeg sove i fred og ro :p

Nei. Men nå som jeg har vært syk så har han lagt seg på et annet soverom for å slippe å ligge ved siden av snørrete og urolige meg :P

Har aldri skjedd.

Pappa derimot sover alltid på sofaen fordi han ikke kommer seg opp i senga.

Det der gjør vi begge to til tider her i huset, men aldri samtidig :P Men vokner alltid i løpet av natta og legger oss i senga. Lenge siden det har skjedd no da, etter vi fikk en liten en i hus!

Det hender iblant :)

Min sover i stua på en madrass for tida. Jeg sover veldig dårlig og er oppe flere ganger om natta, så det er det beste akkurat nå :)

Det var sånn i starten, at jeg kunne ligge å vente, og gikk og hentet han noen ganger også, men nå har jeg visst blitt vant til det :p

Skjønner :) Vi er snart på fjerde året sammen nå, så kanskje om noen år ville jeg også bare sovnet uten han :p

Det var sånn før hos oss også! Nå er vi sammen i 11 år. Er lei av å mase så mye. Også sover han ganske tungt også. Da er det å finne et pledd/dyne for han før jeg løper mot senga alene.. Lykke :D

Det var sånn før hos oss også! Nå er vi sammen i 11 år. Er lei av å mase så mye. Også sover han ganske tungt også. Da er det å finne et pledd/dyne for han før jeg løper mot senga alene.. Lykke :D

Ja det kan være ganske deilig å ha senga helt for seg selv ;)

Hehe, er vel naturlig at det kan bli slik etter hvert :) nå føles senga bare enormt stor, kald og ensom, selv om den bare er 140 cm :p
Ja det kan være ganske deilig å ha senga helt for seg selv ;)

Nei. Han får HØRE det om jeg må legge meg alene...!!

Back
Topp