Har dere en mann som..

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
ofte sover på sofaen om natten? Her sover mannen på sofaen 2-3 netter i uka. Ikke fordi jeg jager ham ut fra soverommet, men fordi han sovner der. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "kommer snart og legger meg", men så kommer han aldri.. :p Flere som har det sånn?

Har faktisk aldri skjedd! :P hender han sovner på sofaen, men han våkner alltid før leggetid.

Kan skje en sjelden gang at han sovner der, men våkner alltid i løpet av natta og legger seg i senga:)

Han kommer ikke å legger seg i senga om han våkner i løpet av natta heller, for da vil han ikke vekke meg. Det setter jeg igrunnen pris på, for da hadde jeg sansynligvis blitt liggende våken :p

Jupp. Mer før, men skjer fortsatt :) han sover utrolig tungt, så våkner ikke når han først har sovnet.

Det har aldri skjedd, skjer kun noen ganger når jeg jobber natt :)

Veldig sjeldent han gjør det. Jeg derimot:smiley-angelic006

Han kommer ikke å legger seg i senga om han våkner i løpet av natta heller, for da vil han ikke vekke meg. Det setter jeg igrunnen pris på, for da hadde jeg sansynligvis blitt liggende våken :p
God tanke det da:) her våkner jeg som regel ikke, og isåfall sovner jeg bare igjen:p

Vel han er alltid i sengs før meg så der skjer ikke her;) Heller han som for høre fra meg *kommer snart* lol , men jeg legger meg tilslutt lol;P

ofte sover på sofaen om natten? Her sover mannen på sofaen 2-3 netter i uka. Ikke fordi jeg jager ham ut fra soverommet, men fordi han sovner der. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "kommer snart og legger meg", men så kommer han aldri.. :p Flere som har det sånn?

Nei. Men jeg er slik :P

Nei, men hender han sover på gjesterommet. Det er de gangene han skal stå opp midt på natta for å jobbe (i 02-03-tiden), for da sliter jeg med å sovne igjen.

Nei, men hender han sover på gjesterommet. Det er de gangene han skal stå opp midt på natta for å jobbe (i 02-03-tiden), for da sliter jeg med å sovne igjen.

Det hender han skal opp tidlig (3-4) her også, og jeg foreslår gjesterommet, men nei, det er kun sofaen han havner på :p

Og jeg glemte en ting. Tv-en står ofte på hele natta også :rolleyes: imorges skrudde jeg den av da jeg sto opp kvart over seks :p

Nei, det skjer ikke :) Hvis jeg er i senga før han får jeg ikke sove før han er i senga sammen med meg. Så jeg hadde nok gått og hentet han hvis det hadde skjedd

Aldri skjedd :p (men før kunne vi ofte sovne på sofaen "med vilje", for så å våkne midt på natta og angre på at vi ikke bare la oss i senga med en gang :D)

Nei, det skjer ikke :) Hvis jeg er i senga før han får jeg ikke sove før han er i senga sammen med meg. Så jeg hadde nok gått og hentet han hvis det hadde skjedd

Det var sånn i starten, at jeg kunne ligge å vente, og gikk og hentet han noen ganger også, men nå har jeg visst blitt vant til det :p

Det var sånn i starten, at jeg kunne ligge å vente, og gikk og hentet han noen ganger også, men nå har jeg visst blitt vant til det :p

Skjønner :) Vi er snart på fjerde året sammen nå, så kanskje om noen år ville jeg også bare sovnet uten han :P

Back
Topp