Lungebetennelse...

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Ja, da har man vært på legevakta å fått greie på at jeg har lungebetennelse.. er så vondt :( fikk også beskjed om at det var ingen medisin jeg kunne få unntatt paraset? Dette kan bli slitsomt! Er det ikke viktig å behandle tenker jeg? :-/

Er det viral lungebetennelse er det ikke noe hjelp i antibiotika o.l vetdu. :/

Uffda, det er liksom ikke måte på! Du må fått tatt det med ro nå. Mannen din får bare trå til med unger og hus! God bedring. :)

Behandlingsopplegget er jo avhengig om det er bakteriell eller viral infeksjon. Ved viralinfeksjon er det hvile og atter hvile som gjelder.

God bedring!

Huff, ønsker deg bare god bedring. Det er ikke noe særlig. Men ikke så mye å gjøre med, spesielt ikke hvis deg skyldes virus-som det som regel gjør :(

Takk! Holder på å bli gal :( var visst bakteriell, men ingenting dem kunne gjøre. Så tar kontakt med fastlegen på mandag igjen. For dette orker jeg ikke i lengden :( kynnere kommer jo med på hver hostekule også.. :(

Takk! Holder på å bli gal :( var visst bakteriell, men ingenting dem kunne gjøre. Så tar kontakt med fastlegen på mandag igjen. For dette orker jeg ikke i lengden :( kynnere kommer jo med på hver hostekule også.. :(

Da skal jo antibiotika behandling igangsettes snarest!
For en ubrukelig lege...

Lurer rett å slett på om jeg skal ringe til føden i morgen å spørre dem om hva jeg kan gjøre. Blir jo bare verre å verre. Kjennes som om alle ribbeina er på vei ut av brystkassa. Kan ikke være bra for den lille heller at jeg er sånn med tanke på stress å sterke kynnere :/

Lurer rett å slett på om jeg skal ringe til føden i morgen å spørre dem om hva jeg kan gjøre. Blir jo bare verre å verre. Kjennes som om alle ribbeina er på vei ut av brystkassa. Kan ikke være bra for den lille heller at jeg er sånn med tanke på stress å sterke kynnere :/

Ring nå du! Si at legevakten har sagt at du har bakteriell lungebetennelse men at du ikke får noen behandling. Mtp din situasjon så bør de gjøre noe.

Ring nå du! Si at legevakten har sagt at du har bakteriell lungebetennelse men at du ikke får noen behandling. Mtp din situasjon så bør de gjøre noe.

Se det ann litt, blir det ikke noe søvn så ringer jeg. Er alene ute i skogen med de to små jeg har fra før også. Så blir ekstremt knotete nå om jeg må dra noe sted :( Men ordner det jo selvfølgelig på en eller annen måte i natt om det skulle bli helt for jævelig..
Er bare så ekstremt tungvint at dem ikke kunne gjort noe når jeg først var hos en "lege" tidligere i dag!

Back
Topp