Ja allt før tidligtoj.. det var tidlig :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja allt før tidligtoj.. det var tidlig :O
No guts, no gloryDet er klart![]()
er en marvel film. Om du har sett filmene om Thor, iron-man og f.eks Avengers så er den innenfor derHva handler den om, sjanger?![]()
Satser på at det blir alkoholfri herFår drikke vin og se på at de jobber.![]()
hadde selv renselse i 11 uker. Så kom mensen. I og med at jeg måtte inn å fjerne noe og så ble det vel egentlig 5mnd med konstant noe..:/Ja allt før tidligt![]()
Ikke sett noen av demer en marvel film. Om du har sett filmene om Thor, iron-man og f.eks Avengers så er den innenfor der![]()
Ammet du?Ja allt før tidligt![]()
Det er helt sant. All in!No guts, no glory![]()
whaaat? De er jo superbraIkke sett noen av dem![]()
Til Venessiela fra nissen?Jeg ogsåOm jeg vinner så skal jeg pakke inn og legge under juletreet
![]()
![]()
liker innstillingaDet er helt sant. All in!![]()
Japp med begge 2Ammet du?
Haha, jeg slår til!sjokolade, kaffe og masse skravling over en øl hver kveld. Så er jeg fornøyd![]()
hohowhaaat? De er jo superbraThor er jo bare liitt for deilig
haha
Høres bra ut!Mmm de ska bygga ett helt nytt hus i våran hageom noen år, da e det lettare å få bestemma hur man vill ha det
Nei så trist. Uff huskar me nr 1 var eg så sliten å trøtt å nær eg væl trodde renselsen var øver så 6 uker efter kom mensen. Eg børja grina huskar eg. Før eg var så trøtt på allt i den regionen der nedehadde selv renselse i 11 uker. Så kom mensen. I og med at jeg måtte inn å fjerne noe og så ble det vel egentlig 5mnd med konstant noe..:/
Jepp, skal se det sitter en spire når været blir varmere!Satser på at det blir alkoholfri her![]()
Har tenkt å selva 1 av leiligheten vår om noen år så bruker me de pengarnaHøres bra ut!men hvorfor er det lettere om noen år?
Ikke snill pike du?JA!Jeg får jo aldri gaver fra nissen
![]()