Ja, for hun MÅ egentlig være i seng til 20, hvis ikke styrer hun sånn i senga. De pusser tenner nå da..Hahah brukar du si ifra nær han drøyer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, for hun MÅ egentlig være i seng til 20, hvis ikke styrer hun sånn i senga. De pusser tenner nå da..Hahah brukar du si ifra nær han drøyer det?
Det er sånn jeg pleier å få pappa til å gjøreNeste år må vi male huset. Det gruer jeg meg til. Uff!
Er vel tomt på rema nåHele fbveggen spammes ned av billig på remainnlegg....
Skjønner det, skal ta meg en pølse jegTakk, det skal jeg! Gleder meg veldig!![]()
Jeg har vært veldig aktiv siden jeg ble med, trives så godtSiden mai 2013. Var ikkje så aktiv i børjan .
Var innom å læste mer æn eg skrev.
Har faktisk ikke sett noe her heller. Ingen snap eller fb fra noen som bor her eller I trøndelag. Kanskje bare sørpå?Tror det må ha vært noe veldig lokale greier. Ikke sett noen har nevnt det på FB, og la ikke merke til noe da jeg var på butikken i sted.
Var første jeg gjorde da jeg våknetHoldt på å glemme å klikke meg gjennom julekalendere :O
ja. Glemmer av hver måned hvor utrolig vondt det er :/ så glad jeg slapp det ikveld.Oj då. Ja ja då får du lov å slippa det .
Ja då e de på vei iallafallJa, for hun MÅ egentlig være i seng til 20, hvis ikke styrer hun sånn i senga. De pusser tenner nå da..
Deltar du i mange?Holdt på å glemme å klikke meg gjennom julekalendere :O
godt å ha litt å gjøreDet har jeg![]()
3,5 blir 4 på mars. Hun sover ca 12 timer hver nattJa då e de på vei iallafallhvor gammal er hon?
Folk blir jo crazy. Vi kjøper hverfall ikke masse vi Ikke trenger fordi det er billigjøss.. må virkelig ha vært billig da..
Er det sikkert; )Er vel tomt på rema nå![]()
Er sånn hele tidengodt å ha litt å gjøre![]()
Skal være på alle etterhvertTror det må ha vært noe veldig lokale greier. Ikke sett noen har nevnt det på FB, og la ikke merke til noe da jeg var på butikken i sted.
hihi.har du mange planer?Skal komme innom og skravle med deg mellom alle planene mine jeg![]()
eller forrige uke. HahaTing skulle helst skjedd i går liksom![]()