Velkommen innNå bar eg her inne igjenhar precis lagt minsten i seng
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen innNå bar eg her inne igjenhar precis lagt minsten i seng
![]()
Dere byter på det? Hvor gammal?Her er vi i leggingen av vår. Urolig ikveld. Så spent på hvor lang tid det tar
Æsj daBlæ..nei.. Måtte ut og rulle litt med vogna![]()
Ja absolutt . Har lust å flytta till leilighet egJa, helt sant! Alltid noe å gjøre!
Nam nam rød paprika e gottSender over
Ble ost og paprika her. Ferskt brød.. Mmmm.
Så deilig! Planer i helgen?Enig med degmobil i sofa er best!
Jeg har siste vakt idag så er det helg![]()
De e noet me de mænnen assåSer for meg at det er akkurat slik det kommer til å bli her i huset![]()
Såpass ja! Bodd i stort hus lenge?Ja absolutt . Har lust å flytta till leilighet eg![]()
Takk takk. Ja væl snart skall du hjem. Hur har vakten vart?Velkommen inn![]()
8 år. Men allt krevs tid. Mye som skall gjøres ute ogSåpass ja! Bodd i stort hus lenge?
Så koseligHjemma heldigvisskall ha besøk av min familj fra Sverige den 26 till øver nyttår
![]()
Mye planer ser jegFredag: jobb, også på restaurant med kollegaer på kvelden (blir det nærmeste vi kommer julebord)
Lørdag: Juleverksted med nevøene mine + tilbringe tid med lillesøster. Ukeshandle
Søndag: rydde, vaske, bake? Og får besøk
Ja. Hela min familj bor i Sverige så eg kænner meg veldigt ensam her iblandSå koseligHar du stor familie?
Forstår at det ikke kan være lett. Her inne er det masse herlige menneskerJa. Hela min familj bor i Sverige så eg kænner meg veldigt ensam her ibland
Er så glad att eg kan bruka tid her inne å skravle med massa kjekka folk eller så hade de vart tung .
Har nok å holde på med.Mye planer ser jeg
Bor du langt unna Sverige? Håper du har fått et nettverk der du bor nå da.Ja. Hela min familj bor i Sverige så eg kænner meg veldigt ensam her ibland
Er så glad att eg kan bruka tid her inne å skravle med massa kjekka folk eller så hade de vart tung .
Ja! Alltid noe vedlikehold som må gjøres. Tar aldri slutt!8 år. Men allt krevs tid. Mye som skall gjøres ute og
O ja de e det verkligenForstår at det ikke kan være lett. Her inne er det masse herlige mennesker![]()