Juleantrekk 2015?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Har dere funnet ut hva dere skal ha på dere på Julaften bilde... Trenger litt inspirasjon, samt at jeg vil være 38 uker på vei ;)))

Trodde jeg visste, men så så jeg en utrolig fin på Byoung som jeg tror jeg må ha:p

Kan du bruke samme str i kjole nå, som før du ble gravid?

Trodde jeg visste, men så så jeg en utrolig fin på Byoung som jeg tror jeg må ha:p

Kan du bruke samme str i kjole nå, som før du ble gravid?

Nei;( Brystene mine har vokst litt i det siste, men noen hadde ellers passet over magen!

Nei;( Brystene mine har vokst litt i det siste, men noen hadde ellers passet over magen!
Jeg syns iallefall mange kjoler fra Vila og Byoung er snille og lar seg bruke både når man er gravid og ikke:)

Jeg trpr egentlig de to jeg har fra byoung som er av typen "kjøpt til bryllup" vil kunne passe enda, de har jo bare brystpartiet og så er de løse resten. Tipper de er løse nok til å ha plass til min 38+0 på julaften-mage også, men har ikke prøvd. Har en del andre kjoler som også er inn under puppene og deretter løse, som går greit nå. De gikk ikke så greit i min "gravid, men det skal ingen vite"-fase, for da så man liksom at jeg hadde en mage, men det ser man jo definitivt uansett nå, så det er greit, så lenge jeg ikke sprenger kjolen så den blir ødelagt.

Vurderer kjole, men ikke bestemt meg :)

Har kjøpt en kjole i str L på Nelly, brukte før str small :P bestilt den ekstra stor så jeg er sikker på at den passer, tenker jeg kan sy den inn litt eller bytte den hvis den er for stor :)

Vil påstå fargen er plomme. Ikke rød.
Den er fin til meg og mitt magehus. Er 7 måneder på vei.

ImageUploadedByBV Forum1450909470.766950.jpg

Back
Topp