Du kan sikkert bruke noe annet om du vet om alternativer. Du kan sikkert lage geleen selv med gelatin laget på noe annet?Spiser ikke gelatin av svin, kan man bruke noe annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan sikkert bruke noe annet om du vet om alternativer. Du kan sikkert lage geleen selv med gelatin laget på noe annet?Spiser ikke gelatin av svin, kan man bruke noe annet?
Hahaha, fantastisk kommentarJeg tilbyr meg å være smaksdommer i denne konkurransen! Helt gratis![]()
![]()
![]()
Trodde de hadde begynt å lage gelatin av andre ting enn svin?!Spiser ikke gelatin av svin, kan man bruke noe annet?

og 500 gr marsipan og ikke 400. Denne ble da litt tynnere, noe jeg foretrekker. 
den hadde jeg 1,5 minutter i micro'n. 

Hvorfor kan du ikke spise de selv?Ingredienser er kjøpt inn, så skal etterhvert begynneGodt jeg ikke kan spise de selv
Gøy å prøve nye ting, da
![]()
Nam! Jeg vil gjerne lage troika, men kommer til å spise opp alt på én helg![]()
Nam, det så utrolig godt utSånn har det gått med meg hittil. Jeg valgte å kjøpe rema sin marsipan til kr 1, istedetfor Odense sin til kr 51,- .Vis vedlegget 149044
Jeg brukte en litt større form Vis vedlegget 149045og 500 gr marsipan og ikke 400. Denne ble da litt tynnere, noe jeg foretrekker. Vis vedlegget 149046
Jeg brukte 400 gr nougat og ikke 200 grVis vedlegget 149047 den hadde jeg 1,5 minutter i micro'n. Vis vedlegget 149048
Da blir det litt tjukkere lag nougat, det tror jeg blir veldig bra. Vis vedlegget 149049
Jeg ristet formen frem og tilbake etter at jeg hadde smurt den utover og puttet hele formen i dypfryseren Kl 11.30. Spent på hvor fort den stivner.
Huff, den selvkontrollen, altså!Er en viss fare for at det skjer her også!![]()
![]()
Jeg kommer til å gjøre det samme, tror jeg! Foretrekker marsipanen tynnSånn har det gått med meg hittil. Jeg valgte å kjøpe rema sin marsipan til kr 1, istedetfor Odense sin til kr 51,- .Vis vedlegget 149044
Jeg brukte en litt større form Vis vedlegget 149045og 500 gr marsipan og ikke 400. Denne ble da litt tynnere, noe jeg foretrekker. Vis vedlegget 149046
Jeg brukte 400 gr nougat og ikke 200 grVis vedlegget 149047 den hadde jeg 1,5 minutter i micro'n. Vis vedlegget 149048
Da blir det litt tjukkere lag nougat, det tror jeg blir veldig bra. Vis vedlegget 149049
Jeg ristet formen frem og tilbake etter at jeg hadde smurt den utover og puttet hele formen i dypfryseren Kl 11.30. Spent på hvor fort den stivner.
Hvorfor kan du ikke spise de selv?
du skal finne gelatin som er laget av annet, men da må du lage gelen med smak selvSpiser ikke gelatin av svin, kan man bruke noe annet?
Spiser ikke gelatin av svin, kan man bruke noe annet?
Du kan bruke agar agar, det får du kjøpt på nettbutikker og sikkert på helsekosten her og derSpiser ikke gelatin av svin, kan man bruke noe annet?
Kjedelig :/ men snart er babisen ute! Herregud, er nesten litt sjalu på deg, altså! Og jeg sitter her og skriver på iPaden med en ti uker gammel baby sovende i fangetJeg har fått anbefalt sukkeforbud frem til babyen er ute av magen pga indikasjoner på dårlig insulinproduksjon hos meg. Hurtig fostervekst og mye fostervann der inne nå. Men tre uker igjen, så skal nok klare å spare på noen frem til da![]()
3 uker? Minstejenta mi blir 1 år 22/12Jeg har fått anbefalt sukkeforbud frem til babyen er ute av magen pga indikasjoner på dårlig insulinproduksjon hos meg. Hurtig fostervekst og mye fostervann der inne nå. Men tre uker igjen, så skal nok klare å spare på noen frem til da![]()
3 uker? Minstejenta mi blir 1 år 22/12![]()
Kjedelig :/ men snart er babisen ute! Herregud, er nesten litt sjalu på deg, altså! Og jeg sitter her og skriver på iPaden med en ti uker gammel baby sovende i fanget![]()
Håper det gir seg snart, for jeg tviler på at typen blir fornøyd om jeg tar ut spiralen to uker etter jeg satte den innDet er han! Og det gleder jeg meg tilHusker med første ble jeg også fort babysyk. Den babysyken ga seg etterhvert, før den kom tilbake for fullt
Koselig med sovende baby på fanget. Det er noe av det beste
![]()