Karma27
Forumet er livet
What she saidVi har wakeuplight fra expert eller noe. Tror det er en Philips. Og mobilen i tillegg, sånn i tilfelle. Mye mer behagelig å bli vekket av wakeuplighten.![]()
Vi hadde aldri klart oss uten wakeup-lighten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What she saidVi har wakeuplight fra expert eller noe. Tror det er en Philips. Og mobilen i tillegg, sånn i tilfelle. Mye mer behagelig å bli vekket av wakeuplighten.![]()
Synes det er veldig greit å ha den et annet sted jaFlere som burde ha lagt den et annet sted![]()
Helt greit å bruke i forhold til baby på rommet også eller?Ja, er veldig deilig måte å våkne på!
Det har jeg aldri prøvd, men kan oppdatere deg i februar.Helt greit å bruke i forhold til baby på rommet også eller?
Det har jeg jo ikke svar på enda her heller, men håper nå hun skal klare detDet har jeg aldri prøvd, men kan oppdatere deg i februar.
Men vil ikke tro det er noe problem. Iallefall hvis babyen er vant til å sove både i dagslys og på natta.![]()
Ingen problemHelt greit å bruke i forhold til baby på rommet også eller?
Tror jeg må dra å se på den daIngen problem![]()
Da jeg kjøpte vår, for sikkert 7-8 år siden, kosta den 900. Var superskeptisk til om det var verd det,nå kunne det ikke falt meg inn å ikke ha denTror jeg må dra å se på den da
Hva er prisen på den?
Okei. Jeg får sjekke litt rundt daDa jeg kjøpte vår, for sikkert 7-8 år siden, kosta den 900. Var superskeptisk til om det var verd det,nå kunne det ikke falt meg inn å ikke ha den![]()
Hadde du bodd på sørlandet, hadde jeg hatt en ekstra du kunne fått![]()
Det var en utrolig god ideDu får spille inn mens du synger en sang. Da gremmes du sånn at du bare må skyndte deg og våkne!![]()