Dere som har kjøpt dere julekjole, har dere lyst og legge ved bilde og link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte kjolen til julebordet på fredag, men kjøpte den for noen uker siden og kom på nå at jeg bør prøve denEr det bare jeg som vokser i rekordfart? Skjønner ikke hvordan folk kan handle julekjoler NÅ, og vite at den passer om 22 dager![]()
Hehe... Jeg hadde kjole til julebordet helgen som var, men hadde ikke prøvd den på noen uker... Var trang, gitt!Er det bare jeg som vokser i rekordfart? Skjønner ikke hvordan folk kan handle julekjoler NÅ, og vite at den passer om 22 dager![]()
Zalando har mange kjoler til gravideVil ikke ha en utringa... Men har zalando kjoler for gravide?
Er det bare jeg som vokser i rekordfart? Skjønner ikke hvordan folk kan handle julekjoler NÅ, og vite at den passer om 22 dager![]()
Haha, du er ikke alene om å tenke det !!Er det bare jeg som vokser i rekordfart? Skjønner ikke hvordan folk kan handle julekjoler NÅ, og vite at den passer om 22 dager![]()
Fiiiiin!!!!Venter på å få denne I posten![]()
![]()
JaFiiiiin!!!!
Høres veldig fin ut, gleder meg til å se bildet! ☺Kjøpte en svart fløyelskjole med lange ermer på Cubus i går, ikke gravidkjole,men satt som et skudd allikevel én størrelse opp fra vanlig. Den har rynker på den ene siden av magen som ble veldig flatterende med gravidmageKan legge ut bilde i morgen når jeg er stæsjet og klar for julebord
![]()