Julekjole

Er det bare jeg som vokser i rekordfart? Skjønner ikke hvordan folk kan handle julekjoler NÅ, og vite at den passer om 22 dager :o

Jeg har arvet en fra min søster som hadde termin i begynnelsen av januar et år. Regner med at denne vil passe :)

Kjøpte en for to år siden, da jeg gikk gravid med vesla.
Hun er også født i februar, så jeg regner med at den samme kjolen passer denne gangen.

Jeg håper å få brukt en jeg har hengende. Veldig tøyelig i stoffet. Prøver den nærmere jul, og hvis den ikke passer, så får jeg ut å nødshoppe noe.. (Som om jeg finner noe da ja, si.....)

ImageUploadedByBV Forum1449091486.448665.jpg jeg kjøpte denne på zizzi! Tenkte å ha er belte rett under puppene for å framheve magen og en lyserosa jakke på utsiden :-)

Jeg har et skjørt med god strikk i livet(ikke gravid skjørt) og det har funket med litt store lange overdeler til!

Har og et svart mammaskjørt, men klarer ikke gå med den strikken over magen

Kjøpte en svart fløyelskjole med lange ermer på Cubus i går, ikke gravidkjole,men satt som et skudd allikevel én størrelse opp fra vanlig. Den har rynker på den ene siden av magen som ble veldig flatterende med gravidmage :) Kan legge ut bilde i morgen når jeg er stæsjet og klar for julebord ;)

Er det bare jeg som vokser i rekordfart? Skjønner ikke hvordan folk kan handle julekjoler NÅ, og vite at den passer om 22 dager :o

Julebord på fredag for min del og føler meg som en hval... Tenker jeg føler meg slik om 20 dager også så det problemet tar jeg da :p

bc6495161fa3539b5502bbf4fe219218
Venter på å få denne I posten :)

Kjøpte en svart fløyelskjole med lange ermer på Cubus i går, ikke gravidkjole,men satt som et skudd allikevel én størrelse opp fra vanlig. Den har rynker på den ene siden av magen som ble veldig flatterende med gravidmage :) Kan legge ut bilde i morgen når jeg er stæsjet og klar for julebord ;)
Høres veldig fin ut, gleder meg til å se bildet! ☺

Back
Topp