Svigerfars respons....

•Ellibelli•

Gift med forumet
Ettersom jeg fortalte sjefen og ei til på jobben om graviditeten i dag (med noget laber respons, fant jeg ut at vi kunne fortelle det til svigermor og svigerfar også (de har hver sine partnere).. Svigermor ble glad, med hjerter og tårer og full pakke..
Mens svigerfar..... Eneste svaret som kom var "så hyggelig"..... For et entusiastisk svar! :p

Flere som har fått sånne rare responser? :p

Det virker for min del som at flere trenger tid til å "fordøye" denne store nyheten vi deler med de!
Svigerforeldrene mine ble også litt stille til å begynne med, men nå er de begge kjempeivrige!! :-) bare vent så skal du se din svigerfar også klarer å glede seg over dere! :-)

Svigerfaren min sa ingenting, han gikk ut for å røyke. Nå skal det sies at alle vi damene gråt og bar oss, så mulig det ble litt for meget :p

Sambo trodde han begynte å gråte også, at det var derfor han gikk ut.

Er ikke mannfolk/svigerfedre litt sånn da?
:-P
Jeg forventer ikke mer av svigermor eller svigerfar.
Mannfolk er jo litt distansert til sånne emosjonelle nyheter.

Men jeg kunne jo tenke meg å se litt mer entusiasme ha..

Svigerfamilien min ble også ganske stille. De fikk vel mumlet gratulerer. Mulig det er forde vi mistet i feb/mars i år.
Ellers er det hans 4 og vårt 2 barn. Kansje de synes det er mange.
Nå bare snakker de ikke om det, som om ingenting har skjedd..

Faren min ble ganske stille ved begge gangene... Men nå jobber jeg for pappa og han fikk litt å tenke på... :) men pappa storkoser seg nå med førstemann. Det tok bare litt tid.

Hos oss er svigerfar den mest entusiastiske, har mast i 2 år og har hatt ett stort håp om å få leve for å få oppleve våre barn og, yngste barnebarnet er 10 år (11 når mini kommer) og dette er første for oss begge, me har prøvd i 2 år før me fekk det til! :-) dei fleste har vel reagert med gledeatårer her :-)

"Så hyggelig" fra feks stefaren min er superpositiv og engasjert respons, hihi. Han er en lun og rolig variant, og jeg vet at han gleder seg mer enn noen over at det kommer baby! Men så kommer jeg fra et sted i landet hvor "greit" egentlig er eneste tillatte euforisme. Greit er kjempebra, veldig greit er så bra at det fins nesten ikke ord! (Også har man også lite greit og ikke greit da, langt ned i avgrunnen et sted!)

Vi har ikke fortalt det til svigers enda :p sist var jeg omtrent fødeklar før de begynte å vise litt glede rundt det hele.. Men de forguder barnebarnet sitt, så regner med det blir glede denne gangen, håper det i alle fall.

"Så hyggelig" fra feks stefaren min er superpositiv og engasjert respons, hihi. Han er en lun og rolig variant, og jeg vet at han gleder seg mer enn noen over at det kommer baby! Men så kommer jeg fra et sted i landet hvor "greit" egentlig er eneste tillatte euforisme. Greit er kjempebra, veldig greit er så bra at det fins nesten ikke ord! (Også har man også lite greit og ikke greit da, langt ned i avgrunnen et sted!)
Hahaha, hvor er du fra??? :p

Hahaha!! Det var uvant. Føler at folk (meg selv inkludert) strør om seg med superlativer jeg.

Mine foreldre sa også "så hyggelig" og så fikk vi klemmer og spørsmål om når og hvordan sommeren blir etc. Ikke vill begeistring og tårer, men de er ikke sånne typer, så det ventet vi ikke.

Alle viser glede ulikt og synes ikke man kan forvente ekstremreaksjoner av alle. Så lenge de er glade på våre vegne og sier gratulerer, er jeg i grunn fornøyd :)

Hahaha!! Det var uvant. Føler at folk (meg selv inkludert) strør om seg med superlativer jeg.
Ja, det er mye superlativer i omløp! Jeg føler snart at vi er tom for sterke ord, for de brukes jo aldeles opp! Det nye mye brukte nåomdagen heromkring er 'magisk'.

Oh yes!! Heldige meg er til og med GIFT med arten ;). Brukte 3t på å lage en super komplisert middag til ham i starten.. Responsen?? " Æ spiser jo. Så da er det jo godt" Trodde jeg skulle klikke før jeg skjønte at han jo i grunnen var helt lik min morfar ;)

Æ blei så sinna at æ nesten sa det te an...

Regner med svigermonster blir like sur som sist... Og svigerfar entusiastisk. Mamma griner nok og mamma blir stolt. Og søstrene mine må finne ut hvem som vant eventuelle veddemål ;) søstra til mannen kunne nok ikke brydd seg mindre og broren begynner vel sporenstreks å planlegge sin nr.2 ;) Lei meg for at mormor ikke får oppleve denne :( Men har en følelse at hun har en finger med i spillet da jeg sverger på at jeg hørte henne le da jeg testet positivt. 2 dager etter bursdagen min

Oh yes!! Heldige meg er til og med GIFT med arten ;). Brukte 3t på å lage en super komplisert middag til ham i starten.. Responsen?? " Æ spiser jo. Så da er det jo godt" Trodde jeg skulle klikke før jeg skjønte at han jo i grunnen var helt lik min morfar ;)

Æ blei så sinna at æ nesten sa det te an...
Finnes de i yngre varianter også altså? Det er jo litt kos da! At de lever videre :D Veldig sindige folk!

Ekssvigerfar gadd knapt å se på småen første gang vi var der etter fødselen. Brydde seg ikke om graviditeten heller. Nå har jeg heldigvis supre svigerforeldre som gleder seg masse, samt mine foreldre som er overlykkelige :-)

Ja, det er mye superlativer i omløp! Jeg føler snart at vi er tom for sterke ord, for de brukes jo aldeles opp! Det nye mye brukte nåomdagen heromkring er 'magisk'.

Ja, det dukker stadig opp noen nye. Det må det jo, for som du skriver, vi blir litt tomme for sterke ord...

Back
Topp