HuffBegynte med kvalme og trøtthet som vedvarte lenge. Gikk over til svimmelhet, sliten, og så bekkenet. Nå er bekkenet helt ubrukelig. Har vært sånn alle tre svangeskapene mine, men er jo noen år eldre nå, så føles enda tyngre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HuffBegynte med kvalme og trøtthet som vedvarte lenge. Gikk over til svimmelhet, sliten, og så bekkenet. Nå er bekkenet helt ubrukelig. Har vært sånn alle tre svangeskapene mine, men er jo noen år eldre nå, så føles enda tyngre.
Skulle ønske tale-til-tekst funket bedre! Da hadde det gått fort da!*ønske seg nytt tastatur til jul*![]()
Det ser slik utjepp. Om vi holder dette tempoet er vi nok ferdig til jul![]()
Var første og eneste gangen jeg laget dem. Ikke tradisjon i min familie. Mandelbasert og veldig søte.. men andre snakket om at det liksom var favoritten, så måtte jo prøvesarah bernard har jeg aldri hørt om engang![]()
Haha . Ja min 3 åring græt å skrek hver gang me sa att babyen i magen er enJa, var litt bekymra en stund!![]()
om jeg får tid, så ska jeg nok være herSkal være alene hjemme i helga antageligvis, håper det er litt liv!![]()
Jeg er ikke vant til nettleseren så jeg roter meg bort. ..jeg gikk over til nettleseren via mobilen. Ble mye tull i appen
Intet er umulig!Tja, vi må da prøve![]()
![]()
Det har du all grunn tilJa, jeg er utrolig stolt over meg selv !![]()
Har du Android?Samme her...slitsomt!
Det hadde passet utrolig braSkulle ønske tale-til-tekst funket bedre! Da hadde det gått fort da!
hehe. Kjekt detKrumkaker er mor&datter-bakst her også. Fint for meg, for hun har jernet![]()
Samme herHelt supert egentligtravle dager da...
Deg da?![]()
Hahahehe. Aldri!!![]()
HeheSkulle ønske tale-til-tekst funket bedre! Da hadde det gått fort da!
Åja, da har du nok en fordel der ja! Hva spilte du i korps?Ja det er veldig morronei jeg syns ikke det, jeg har spilt i korps i før og har rytme i meg
![]()
Ja, den ser flott ut. Åååå.. så mye å ønske segsyykt mye fint. Merino pakken er veldig kjekk og![]()
13. desember.Huffhåper du føder snart, når er termin?
Haha, så søt. De pleier jo å ville ha en med samme kjønn som dem selv, så det var jo litt koselig!Haha . Ja min 3 åring græt å skrek hver gang me sa att babyen i magen er en
gutt. Han ville ha en jenta
![]()