Signerer den! Flinke SaraDet er fordi serveren vår ikke ligger i Norge
Men Sara, hva hadde Babyverden vært uten deg? Du er en unik bruker, en veldig stor ressurs og en fantastisk dame! Applaus til deg!!!! Du er fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den! Flinke SaraDet er fordi serveren vår ikke ligger i Norge
Men Sara, hva hadde Babyverden vært uten deg? Du er en unik bruker, en veldig stor ressurs og en fantastisk dame! Applaus til deg!!!! Du er fantastisk!
Må ikke glemme deg og alle de andre fantastiske brukerene av Babyverdens forum Venessiela! Dere er alle flotte, og unike!Signerer den! Flinke Sara![]()
Babyverden er en fantastisk plass å væreMå ikke glemme deg og alle de andre fantastiske brukerene av Babyverdens forum Venessiela! Dere er alle flotte, og unike!
Jeg er da slett ikke den eneste.
Men da har jeg status kl 23 om Tamara finner på dette igjen i morgen, og er spent på hvorhen vi reelt ender i dag
Ikke på 10 000, men hvor langt under ble det? Det får vi nok vite imorgen.
I dag har vi hatt det gøy
Babyverden er en fantastisk plass å være![]()
Nja, det er MYE takket være deg også daOg det er kun takket være dere![]()
Nja, det er MYE takket være deg også da![]()
Får lade opp telefonene våres i natt da!Jeg hadde en plan om å sitte oppe til over midnatt i dag... men har vært nok en gang på sykehuset med Snuppa mi, og er trøtt som en vrengt ullsokk.... Men uansett vil jeg nok gi dere 10 000 utfordringen i morra![]()
Bare fordi jeg VET dere kan, og vil
![]()
Så for den som er våken, fortsett å skravle. Dette teller på morgendagens utfordring.Jeg hadde en plan om å sitte oppe til over midnatt i dag... men har vært nok en gang på sykehuset med Snuppa mi, og er trøtt som en vrengt ullsokk.... Men uansett vil jeg nok gi dere 10 000 utfordringen i morra![]()
Bare fordi jeg VET dere kan, og vil
![]()
Absolutt. De er helt supreOg moderatorene. De gjør en fantastisk jobb, men mest i kulissene. Men dem er der, alltid![]()
Moderatorer er viktigeOg moderatorene. De gjør en fantastisk jobb, men mest i kulissene. Men dem er der, alltid![]()
Vært veldig gøyJeg er da slett ikke den eneste.
Men da har jeg status kl 23 om Tamara finner på dette igjen i morgen, og er spent på hvorhen vi reelt ender i dag
Ikke på 10 000, men hvor langt under ble det? Det får vi nok vite imorgen.
I dag har vi hatt det gøy
Du får ta det igjen imonVært for mye for meg i dag og kveld til at jeg har fått bidratt noe særlig.
Men dere andre har skravlet masse :-D
Tja, da skal jeg på jobb, og så må jeg gjøre ferdig månedsplanen som jeg hadde skrivesperre på i går..Du får ta det igjen imon![]()
Lycka till med Mnd planenTja, da skal jeg på jobb, og så må jeg gjøre ferdig månedsplanen som jeg hadde skrivesperre på i går..