Ja, nå gjør hun det. I begynnelsen var hun veldig skeptisk.Klart det. Gleder hon seg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå gjør hun det. I begynnelsen var hun veldig skeptisk.Klart det. Gleder hon seg ?
Wow, du har pangstarta da!! Litt anna enn meg, haha!hihi. Og for å komme.meg til 3000 før julmen med over 600 innlegg til nå så ligger jeg godt i rute
![]()
Hehe morsomt daNr 1 og 2 var planlagd og vi ville ha de tetta men nr 3 kom som en øveraskelse/ sjokk
skjønner godt du vil føde nåTja, vil helst føde nå og få en rolig jul hjemme. Vi har invitert svigermor, svoger + svigerinne på julaften. Kjipt om jeg ligger og føder da. Hehe.
Har heldigvis ei til jeg må tenke på. Er nødt til å ha fokus på henne også ♡ det er min styrke om jeg blir tidlig sykemeldt![]()
Ligger godt an endavi har skravla godt![]()
Det er godt jobba av oss alle sammen!Sneket meg inn på en 5.plass. Det går riktig vei![]()
Japp kresen og småspistTvi tvi!
Er han kresen?
Nei, har ikke det. Så blir nok det på sykehuset. Legen min prøvde seg på en undersøkelse forje uke, men pga store smerter så ga han seg.ble oppdaga på ultralyd hos gyn på 6 ukers kontrollen. Ble fjerna nå for 3 uker siden. Jeg fødte med haste ks 5 juli. Så det gikk en stund. Har du hatt ultralyd innvendig etter fødsel?
Jeg ser det nåGod kveld. Sett pll i kveld?![]()
Ja veldig braGod kveldHar du det bra?
Jeg har vært på trommeøvelseHei du! Hva har du gjort i kveld?![]()
jepp. Pleier å dabbe kraftig av i helgene. Forståelig nok.Blir som regel roligere her i helgene, så greit med et lite forsprang ja![]()
HerligSå bra! Sier meg mer enn fornøyd med 4.plassen jeg!![]()
hihi. Og for å komme.meg til 3000 før julmen med over 600 innlegg til nå så ligger jeg godt i rute
![]()
Huff da, høres ikke bra ut!Nei, har ikke det. Så blir nok det på sykehuset. Legen min prøvde seg på en undersøkelse forje uke, men pga store smerter så ga han seg.
Mhm... Så først nå jeg føler jeg får tid til litt annetOk, nei da blir det jo verre når man skal plotte ting innimellom alt annet..
Wow! Ja, da har du litt å gå påhihi. Og for å komme.meg til 3000 før julmen med over 600 innlegg til nå så ligger jeg godt i rute
![]()
jepp. Pleier å dabbe kraftig av i helgene. Forståelig nok.
Ja, synes vi er veldig flinkeDet er godt jobba av oss alle sammen!![]()
Mhm. Håper de klarer å fikse oppSikkert lurt å få sjekka opp i ja!![]()