Huff da! Jeg har innebygd klokke også, jeg. Så trenger egentlig ikke klokke.Jeg må stille 5 alarmer på telefonen fordi jeg ikke våkner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da! Jeg har innebygd klokke også, jeg. Så trenger egentlig ikke klokke.Jeg må stille 5 alarmer på telefonen fordi jeg ikke våkner![]()
Hva skjedde med den?Den hadde vi før vi fikk wakeuplight! Den er bare morsom de første to gangene!!![]()
Våkner du til samme tid hver dag da?Huff da! Jeg har innebygd klokke også, jeg. Så trenger egentlig ikke klokke.
For å si det sånn, den lever ikke lenger!! Det mest irriterende var når den lå midt under senga, og vi ikke fikk tak i den. Og hadde sånn skikkelig brannalarmlyd.Hva skjedde med den?![]()
HahahaFor å si det sånn, den lever ikke lenger!! Det mest irriterende var når den lå midt under senga, og vi ikke fikk tak i den. Og hadde sånn skikkelig brannalarmlyd.nei. Anbefaler ikke den!
![]()
Hahaha! Vi syns også det var veldig gøy...den første dagen.HahahaBare ser for meg hvordan du ligger morgentrøtt og prøver å nå tak i den under senga
![]()
Nå om dagen er det for mange unger som våkner på nattenVåkner du til samme tid hver dag da?
Nå om dagen er det for mange unger som våkner på natten![]()
Det ender vel bare opp som et stort irritasjonsmoment jaHahaha! Vi syns også det var veldig gøy...den første dagen.![]()
Stor fare for det ja.Det ender vel bare opp som et stort irritasjonsmoment ja![]()
Nei da slår jeg fra meg den ideenStor fare for det ja.![]()
Sikkert lurt, haha!Nei da slår jeg fra meg den ideen![]()
Får prøve å skifte tone på alarmen på telefonen. Kanskje jeg er blitt for vant med denSikkert lurt, haha!![]()
Ja, det hjelper faktisk veldig!!Får prøve å skifte tone på alarmen på telefonen. Kanskje jeg er blitt for vant med den![]()
Skal gjøre det nå i kveldJa, det hjelper faktisk veldig!!
Du får spille inn mens du synger en sang. Da gremmes du sånn at du bare må skyndte deg og våkne!Skal gjøre det nå i kveldSatser på det funker
![]()