Status på dagens utfordring

Den er vekerklokka mi også. I teorien. Jeg er jo sykemeldt, og min mann arbeidsledig, og ungene våkne mye før vi trenger å stå opp for at han skal rekke skolen....
Ja, da må du nesten ha den på rommet.

Ikke noe annet å gjøre der. Enig blir man jo aldri :/

Nei, enig blir man ikke. Men ejg klarte visst ikke la være å sikekrt provosere litt...

Men det ER skremmende at gravide lar en sløv lege gjøre at de ikke følger anbefalinger de er klar over at er saklig begrunnet

Nei, enig blir man ikke. Men ejg klarte visst ikke la være å sikekrt provosere litt...

Men det ER skremmende at gravide lar en sløv lege gjøre at de ikke følger anbefalinger de er klar over at er saklig begrunnet
Rart at det er så store forskjeller rundt om. Her var det jeg som selv måtte ta initiativ i forhold til å ta den. Fikk et infoskriv når jeg sa jeg skulle ta den så fort den kom.

Jeg bare møtte opp på vaksinedagen jeg. Visste at jeg burde ta den

144 innlegg siste ti minutter, og status er da

upload_2015-12-2_21-25-12.png

Det ser ikke ut til at vi klarer det altså, med det tempoet vi holder tar det 3-4 timer å skrive 3500 innlegg.

Jeg bare møtte opp på vaksinedagen jeg. Visste at jeg burde ta den
Var ikke noen egen dag her, men kunne bare stikke innom i åpningstiden. Så gjorde det like etter den var kommet inn:)

Det ser ikke ut til at vi klarer det altså, med det tempoet vi holder tar det 3-4 timer å skrive 3500 innlegg.
Det var litt vel mange:/
Vi vet jo at tempo går ned også..

Back
Topp