Smaksløker

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Føler de er fullstendig på tur.. INGENTING smaker godt, med mindre det er godt med krydder på.. Utrolig irriterende.
Prøvde å spise en brødskive med banan nå, som jeg elsker, men kunne like gjerne spist papp så den fikk bikkjene dele..! Prøvde meg på pasta med kjøttsaus i går, bare å glemme selvom det var både pepper, cayenne og div på.. Mannen lagde betasuppe i dag, kunne like gjerne drukket vann.
Blir så lei! Flere som har det sånn? Hva spiser dere?
Må spise ofte siden kvalmen nekter å gi seg, men ikke lett når det er sånn..

Ting lukter iallefall mye mer, spesielt det som lukter dårlig. Men ikke allt jeg liker til vanlig som smaker så godt, selv om det smaker.

Reagerer ikke like mye på lukt som jeg gjorde for noen uker siden.. Men er en del jeg ikke synes er godt lenger, som jeg vanligvis liker. Feks ferske rotgrønnsaker som div beter, og rødt kjøtt er helt forferdelig! Må si samboeren blei lei seg når han hadde fleska til med oksesteik og jeg kun spiste poteter, grønnsaker og saus.. Kjøttet smakte rett og slett blod (Enda jeg fikk det som var gjennomstekt) Så her er smaksløkene verst.

Ja, mye rare smaker.. Taco feks smakte plutselig surt O.o samboer får titt og ofte spørsmålet "kan du smake om denne smaker normalt eller om den er dårlig". Alt smaker normalt visstnok.

Ja, mye rare smaker.. Taco feks smakte plutselig surt o_O samboer får titt og ofte spørsmålet "kan du smake om denne smaker normalt eller om den er dårlig". Alt smaker normalt visstnok.

Kjedelig når det er sånn! Jeg er så sulten, men ingenting smaker.. Og spiser jeg ikke snart veit jeg at jeg blir dårlig.

Kjedelig når det er sånn! Jeg er så sulten, men ingenting smaker.. Og spiser jeg ikke snart veit jeg at jeg blir dårlig.
Ja, her har jeg spist fordi jeg vet jeg må, ikke fordi det smaker godt. Har heldigvis bedra seg litt nå.

Ja, her har jeg spist fordi jeg vet jeg må, ikke fordi det smaker godt. Har heldigvis bedra seg litt nå.

Jeg klarer ikke å få det ned om det ikke smaker, det vokser bare i munn på meg.. Jeg er ekstremt konsistensnazi, og når det ikke smaker sitter jeg igjen kun med konsistensen.. Da klarer jeg visst å vri alt til å bli ekkelt :p

Ja, mye rare smaker.. Taco feks smakte plutselig surt O.o samboer får titt og ofte spørsmålet "kan du smake om denne smaker normalt eller om den er dårlig". Alt smaker normalt visstnok.
Jeg spiser mye ute, og er som regel overbevist om at kyllingretter har dårlig kylling. Alle bekrefter at kyllingen er fin, men det smaker fordervet... Kjipt når jeg ikke spiser så mye rødt kjøtt. Så kyllingen blir som regel liggende igjen.

Taco er ut her også! Jeg sliter med luktesansen mest, og verken agurk eller banan er tillatt i huset vårt. Jeg skulle gjerne gitt deg noen tips, men er vanskelig! Har du prøvd å spise noe som du synes lukter godt da? :)

Jeg liker egentlig ikke veldig mye jeg heller nå.. Sterk mat (altså, alt inkl spagetti :p ) er bare no-no :p
I tillegg får jeg både halsbrann av alt og dårlig ånde av alt.. Hurra!

Ingenting frister her, er hveteboller (smaker ingenting) og knekkebrød med gulost som går ned, samt epler og kiwi..
Ting smaker og lukter rart.

Jeg spiser mye ute, og er som regel overbevist om at kyllingretter har dårlig kylling. Alle bekrefter at kyllingen er fin, men det smaker fordervet... Kjipt når jeg ikke spiser så mye rødt kjøtt. Så kyllingen blir som regel liggende igjen.

Da jeg var gravid med gutt så var kylling helt grusomt.
Nå har jeg ikke spist kylling så langt dette svangerskapet.

Taco er ut her også! Jeg sliter med luktesansen mest, og verken agurk eller banan er tillatt i huset vårt. Jeg skulle gjerne gitt deg noen tips, men er vanskelig! Har du prøvd å spise noe som du synes lukter godt da? :)

Ja, men det smaker fortsatt ikke stort.. Spiser fordi jeg må!

Her lukter mye vondt. Spesielt mannen når han spiser noe med hvitløk. Da er det bare å sove på hvert sitt rom. Smakssansen er også noe dritt. Spiser lyse rundstykker med bremykt og drikker fanta. Omtrent det jeg får i meg...

Back
Topp