Skravletråd desember

Det vet jeg ikke, vi får se på når det blir, både om det er i ferien og om de er natt eller dag. Jeg har avtalt at mine foreldre skal være barnevakt, men dersom det er på natta det setter i gang så er det meget trolig at de evt da bare sitter i stua og er der dersom ungene våkner/sover på gjesterommet og tar dem når det blir morgen. Dersom det startet når de er i bhg/skole kan de hente dem der

Om jeg lar mine foreldre være her med dem, eller ta dem med hjem til seg, avhenger også litt av hvor lang tid dette her tar. Føder jeg kjapt er det greit, tar det laaaaaaaaaang tid er det bedre å få ungene ut. Vi har to bad, så de kan gå på do på det andre, men det handler også om at jeg ikke vil de skal få høre for mye smertelyder, samtidg som det var veldig fint å ha storebror der da lillesøser ble født, han fikk høre hennes første skrik. vi får se, dette har vi ikke helt tatt stilling til enda, barnevaktavtalen gjaldt i utgangspunktet når jeg trodde jeg skulle på sykehuset
Det høres jo fint ut,og som at du har tenkt igjennom det :)
Du får nok til en ny avtale med foreldrene dine

Mest opptatt av at de er gode å bruke jeg
Syns de ser mer ut som bakemaskiner, og det er ikke det jeg bruker den til.
Den jeg ønsker er denne
item_XL_6308046_3592042.jpg

Det høres jo fint ut,og som at du har tenkt igjennom det :)
Du får nok til en ny avtale med foreldrene dine

Jeg får helt sikkert til en fuingerende avtale med mine foreldre/min mor (min far jobber, men det er han som har lappen. Min mor er uføretrygdet)

Lurer jeg også på:-/. Han blir jo 1 nå i slutten av måneden og jeg starter på jobb på nyåret så hadde vært greit om han kunne legge seg nå. Blir brutalt på nyåret ihvertfall uten pupp
huff. Blir jo sinnsykt slitsomt om det skal fortsette å være så vanskelig etter nyåret også :O

det er jo ikke lov :O
Nei.. men de andre som jobber der vil ha det slik. De vil mye heller droppe pause og få gå 30 min tidligere. Men for meg så funker det utrolig dårlig når jeg ikke får tid til å spise eller koble av bittelitt midt på dagen :(

Ja de førstår eg . Skall selv ha besøk av mina 2 søstrer fra Sverige så da kommer eg ikke vara her inne så mye
Blir sånn når man får besøk :)
Prøve på litt til neste uke også da:)

Back
Topp