Kan få den likevelJa, men vet jeg ikke får denBrukte jo masse penger på ny stekeovn og platetopp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan få den likevelJa, men vet jeg ikke får denBrukte jo masse penger på ny stekeovn og platetopp
![]()
Det høres jo fint ut,og som at du har tenkt igjennom detDet vet jeg ikke, vi får se på når det blir, både om det er i ferien og om de er natt eller dag. Jeg har avtalt at mine foreldre skal være barnevakt, men dersom det er på natta det setter i gang så er det meget trolig at de evt da bare sitter i stua og er der dersom ungene våkner/sover på gjesterommet og tar dem når det blir morgen. Dersom det startet når de er i bhg/skole kan de hente dem der
Om jeg lar mine foreldre være her med dem, eller ta dem med hjem til seg, avhenger også litt av hvor lang tid dette her tar. Føder jeg kjapt er det greit, tar det laaaaaaaaaang tid er det bedre å få ungene ut. Vi har to bad, så de kan gå på do på det andre, men det handler også om at jeg ikke vil de skal få høre for mye smertelyder, samtidg som det var veldig fint å ha storebror der da lillesøser ble født, han fikk høre hennes første skrik. vi får se, dette har vi ikke helt tatt stilling til enda, barnevaktavtalen gjaldt i utgangspunktet når jeg trodde jeg skulle på sykehuset
Hei! Lenge siden jeg har skravla med degHallo folkens![]()
Hvordan går det med dere?
hei hei! Her går det bra. Enn med deg?Hallo folkens
Hvordan går det med dere?
Bedre enn ingenting daSatte ipad til lading i ste. Blir nok til at jeg prøver den, selv om jeg synes den er vond å skrive på :/
tidlig kveld kanskje?Himmel så trøtt jeg er
HeheNei, gidder ikke å krangle om det.
Har jeg først bestemt meg for at den er min så blir den det![]()
Syns de ser mer ut som bakemaskiner, og det er ikke det jeg bruker den til.Mest opptatt av at de er gode å bruke jeg
Det høres jo fint ut,og som at du har tenkt igjennom det
Du får nok til en ny avtale med foreldrene dine
huff. Blir jo sinnsykt slitsomt om det skal fortsette å være så vanskelig etter nyåret også :OLurer jeg også på:-/. Han blir jo 1 nå i slutten av måneden og jeg starter på jobb på nyåret så hadde vært greit om han kunne legge seg nå. Blir brutalt på nyåret ihvertfall uten pupp
Nei.. men de andre som jobber der vil ha det slik. De vil mye heller droppe pause og få gå 30 min tidligere. Men for meg så funker det utrolig dårlig når jeg ikke får tid til å spise eller koble av bittelitt midt på dagendet er jo ikke lov :O
Jeg ogsåAh oki, har kwnwood jeg
Ikke med du altså?Ok da får dere skravle på
Det er ikke alltid like lettmå komme på noe å lage tråd om og da![]()
Syns du skal klare det jegEr vel kanskje mest entusiasme i starten av måneden, men vi får se![]()
Da får du holde ut I noen timer til. Fri i morgen?Nei startet 8.
Kan legge meg 23
Blir sånn når man får besøkJa de førstår eg . Skall selv ha besøk av mina 2 søstrer fra Sverige så da kommer eg ikke vara her inne så mye
Får se hvor lenge det varerFlink du er![]()
Veldig!!!Det var det, spennende
Samme som deganer ikke. Mulig marte eller eilev. Enn du?